آمادگی تیم فوتبال مس در بازی امروز

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت:خودمان را برای بازی مقابل ذوب آهن مهیا کرده‌ایم و امیدواریم که کیفیت بهتری داشته باشیم. به گزارش فت فتو، محمد ربیعی در نشست خبری قبل از بازی مقابل ذوب‌آهن گفت: این آخرین بازی امسال ما است و با تیم خوب ذوب‌آهن که سه هفته اخیر سه برد متوالی داشته […]

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت:خودمان را برای بازی مقابل ذوب آهن مهیا کرده‌ایم و امیدواریم که کیفیت بهتری داشته باشیم.

به گزارش فت فتو، محمد ربیعی در نشست خبری قبل از بازی مقابل ذوب‌آهن گفت: این آخرین بازی امسال ما است و با تیم خوب ذوب‌آهن که سه هفته اخیر سه برد متوالی داشته و شرایط خوبی دارد بازی داریم.

وی افزود: این تیم توانسته به هارمونی خوبی برسد و به خاطر اصالت و کادر فنی خوبی که دارد برای من قابل احترام است و خودمان را برای بازی مقابل آن‌ها آماده کرده ایم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: فراز امامعلی و یونس اکبرپور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و خدا را شکر دیروز توانستیم در زمین شماره دو رفسنجان تمرین کنیم و خیلی علاقه‌مند بودم که بازی در آنجا انجام شود، اما اطراف ورزشگاه هنوز آماده برگزاری بازی نیست.

چمن هم آماده نشده و فکر می‌کنم برای بازی بعدی زمین مهیا شود و دوست داشتم بازی در رفسنجان برگزار شود.

وی افزود: امیدوارم این نگاه برای باشگاه مس رفسنجان که الان در لیگ برتر حضور دارد ادامه‌دار باشد و روزی شاهد حضور تیمی از شرکت مس رفسنجان در بالاترین سطح فوتبالی باشیم.




آمادگی تیم فوتبال مس در بازی امروز

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? آمادگی تیم فوتبال مس در بازی امروز