آماده سازی ۲۲۰۸ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در کرمان

کرمان_ معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان از تجهیز و آماده سازی ۲۹۰ مدرسه در قالب ٢٢٠٨ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی خبرداد. به گزارش نذیر کرمان، رضا امیری فرد ظهر دوشنبه اولین جلسه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در استان کرمان، گفت: تجهیز و آماده سازی مناسب‌ترین مراکز […]

کرمان_ معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان از تجهیز و آماده سازی ۲۹۰ مدرسه در قالب ٢٢٠٨ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی خبرداد.

به گزارش نذیر کرمان، رضا امیری فرد ظهر دوشنبه اولین جلسه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در استان کرمان، گفت: تجهیز و آماده سازی مناسب‌ترین مراکز آموزشی در استان کرمان به منظور اسکان فرهنگیان کشور، اولویت اصلی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان است.

وی از معلم به عنوان رکن توسعه پایدار نام برد و اظهار داشت: مراکز رفاهی مانند خانه‌های معلم، سازمان دانش آموزی و دیگر مکان‌ها آماده خدمات به مسافران هستند.

وی افزود: مراکز درمانی آموزش و پرورش مانند سنوات گذشته آماده‌اند در ایام نوروز به تمامی میهمانان مراجعه کننده رسیدگی کنند.

امیری فرد، با اشاره به اینکه رضایت شغلی، رفاه نسبی کارکنان و ایجاد بستر مناسب برای بهبود شرایط زندگی معلمان به تحقق اهداف و موفقیت آموزش و پرورش منجر می‌شود تصریح کرد: رسیدن به اهداف عالیه تعلیم و تربیت مدیون نیروی انسانی توانمند و فعال است و همواره باید در راستای رفع نیازهای معیشتی و شغلی فرهنگیان گام برداشت.

وی افزود: در ایام نوروز سال ۱۴۰۲، ۲۸ هزار و ۲۱ هزار و ۱۷ خانوار در قالب ۸۹ هزار و ۱۳۰ نفر مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

کد خبر ۶۰۳۷۸۵۸




آماده سازی ۲۲۰۸ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در کرمان

منبع: مــهر
? آماده سازی ۲۲۰۸ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در کرمان