آماده رویارویی با استقلال هستیم

سیرجان – مربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: انتظار داریم یک بازی خیلی خوب، فنی و تاکتیکی روبروی تیم استقلال داشته باشیم و کاملاً برای این بازی آماده هستیم. به گزارش فت فتو، مجتبی سرآسیایی سه شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار «گل‌گهر سیرجان – استقلال تهران» عنوان کرد: برای بازی فردا آماده می‌شویم، […]

سیرجان – مربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: انتظار داریم یک بازی خیلی خوب، فنی و تاکتیکی روبروی تیم استقلال داشته باشیم و کاملاً برای این بازی آماده هستیم.

به گزارش فت فتو، مجتبی سرآسیایی سه شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار «گل‌گهر سیرجان – استقلال تهران» عنوان کرد: برای بازی فردا آماده می‌شویم، تمهیدات لازم انجام شده و کاملاً اشراف داریم با چه تیم بزرگ و پر مهره و فنی بازی داریم.

سرآسیایی در راستای بازی فردا افزود: فیلم‌های زیادی از بازی‌های گذشته تیم استقلال دیدیم، تحلیل‌های لازم و آنالیزهای لازم را انجام داده‌ایم. تمریناتی بر مبنای آنالیز صورت گرفته، زیر نظر قلعه‌نویی طراحی و انجام شد.

وی ادامه داد: همیشه بازی‌هایی که تیم‌های قلعه‌نویی برابر استقلال تهران داشتند، خیلی جذاب و پر از مسائل فنی و تاکتیکی بوده و برای تماشاچی‌ها جذاب بوده است، ان‌شاالله فردا هم از این قاعده مستثنی نیست.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر بیان کرد: انتظار داریم یک بازی خیلی خوب، فنی و تاکتیکی، روبروی تیم استقلال داشته باشیم، کاملاً برای این بازی آماده هستیم.

انتقاد از نبود تکنولوژی ارتباط رادیویی داوران

وی در مورد داوری بازی فردا ابراز داشت: آرزو می‌کنیم پیروز این دیدار داورهای بازی باشند و عدالت کامل بر بازی حاکم باشد.

سرآسیایی با اشاره به اینکه ما قطعاً و یقیناً داورهای خیلی خوب و با کیفیت و با شخصیت و سلامتی داریم، افزود: برای ارتقا سطح داوری و کم شدن اشتباهات داوری قطعاً باید به تکنولوژی روز مجهز بشویم و فوتبال ایران باید به این سمت برود، البته حتماً تمهیداتی اندیشیده شده، اما سرعت این کار باید زیاد بشود.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از در VAR در فوتبال، افزود: ما هنوز از تکنولوژی ارتباط رادیویی داوران محروم هستیم که این قطعاً به کیفیت داوری و مدیریت بازی لطمه خواهد زد که ان‌شاالله روز به روز به این مسائل مسلط‌تر بشویم و فوتبالمان به آن سمت برود، تا دیگر این مشکلات کوچک را نداشته باشیم.

مربی گل‌گهر ادامه در رابطه با بازیکن خارجی جدید گل‌گهر بیان کرد: این بازیکن جوانی هست که به تیم گل‌گهر اضافه شده و برای جا افتادن و ورود به سیستم و درک فوتبال ایران و گل‌گهر نیاز به زمان دارد.

وی ادامه داد: ان‌شاالله این بازیکن هم شرایط بسیار خوبی را در ادامه برای فوتبال گل‌گهر و ایران رقم خواهد زد، اما ما انتظار معجزه برای بازی فردا و بازی‌های آینده نداریم، این بازیکن یک بازیکن با کیفیت و جوان هست که ان‌شاالله در ادامه به تیم کمک زیادی خواهد کرد.

دستیار قلعه‌نویی در رابطه با غایب‌های تیم گل‌گهر گفت: اولویت در تیم‌های قلعه‌نویی رعایت اصولی است که تدوین می‌شود. این‌ها مسائل مدیریتی ساده‌ای است و بر همین اساس قلعه نویی صلاح دانسته که در بازی فردا چند نفر از بازیکنان‌مان را در اختیار نداشته باشیم.

وی ادامه داد: البته بازیکنان جوان، با تجربه‌ای و باکیفیتی داریم که ان‌شاالله برای بازی فردا آماده هستند.

مربی گل‌گهر بیان کرد: قطعاً بازیکنانی که برای بازی فردا غایب هستند، بازیکنان باکیفیتی از لحاظ شخصیت فوتبالی و از لحاظ فنی هستند. بازیکنان بزرگ و خوبی هستند و قطعاً در ادامه مسیر هم تدبیری اندیشیده می‌شود که هر چه زودتر در کانال و شرایط خودشان اضافه به تیم شوند.

کد خبر ۵۳۵۹۳۹۷




آماده رویارویی با استقلال هستیم

منبع:مــهر
? آماده رویارویی با استقلال هستیم