آماده حمایت از سرمایه گذاران در استان کرمان هستیم

کرمان- استاندار کرمان گفت: همواره آماده حمایت قانونمند از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان هستیم. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر پنجشنبه در دیدار با سرمایه گذار چینی در خصوص سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت گفت: به دلیل مرکزیت استان در جنوب شرق کشور و همجواری با سیستان و بلوچستان، بهترین ظرفیت برای […]

کرمان- استاندار کرمان گفت: همواره آماده حمایت قانونمند از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان هستیم.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر پنجشنبه در دیدار با سرمایه گذار چینی در خصوص سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت گفت: به دلیل مرکزیت استان در جنوب شرق کشور و همجواری با سیستان و بلوچستان، بهترین ظرفیت برای ساخت بیمارستان در این استان وجود دارد و آمادگی خود را برای حمایت سرمایه‌گذاری در استان اعلام می‌کنیم.

وی از ظرفیت‌های اقتصادی، انرژی و بهداشتی استان سخن گفت و افزود: ظرفیت‌های بزرگی در زمینه‌های معدن، صنایع معدنی، کشاورزی و گردشگری نیز در استان کرمان وجود دارد که با سرمایه گذاری بیشتر بر آنها می‌توان زمینه‌های اشتغال را توسعه بخشید.

استاندار کرمان گفت: وظیفه دولت در تأمین زیرساخت‌ها برای توسعه استان است، به دلیل توسعه صنعت در استان احتیاج به سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی برق نیز هست که شرایط خاص آب و هوایی کرمان بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری در انرژی خورشیدی را نشان می‌دهد.

“هونگ بولی“سرمایه‌گذار چینی نیز از همکاری ۲۳ ساله شرکت پیمانکاری انرژی چاینا با دولت ایران سخن گفت و افزود: بیشتر صنایع معدنی و صنعتی در استان کرمان متمرکز شده و بحث آب برای شرب و صنعت حائز اهمیت است، لذا مراوداتی با شرکت برق منطقه‌ای برای ارتقای شبکه خط پست استان داریم و همچنین در بخش خصوصی برای توسعه بخشی از معدن گل گهر فعالیت می‌کنیم.

وی ادامه داد: مجموعه انرژی چاینا در ۲۳ سال گذشته در ایران کارهای زیادی انجام داده و امیدواریم برای کشور و استان کرمان کارهای مهمی انجام دهیم و به عنوان یک شرکت پیشرو در توسعه پروژه‌های زیرساختی استان و ارتباطی برای توسعه روابط دوستانه بین ایران و چین عمل کنیم.

کد خبر ۵۹۳۴۶۷۲




آماده حمایت از سرمایه گذاران در استان کرمان هستیم

منبع: مــهر
? آماده حمایت از سرمایه گذاران در استان کرمان هستیم