آماده باش و کشیک نوروزی امور اتفاقات برق شمال استان

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق شمال ار آماده باش امور اتفاقات برق درایام نوروز خبر داد. به گزارش سرویس اقتصادی فت فتو به نقل از شرکت توزیع برق شمال استان؛ محمد محسنی گفت: به منظور ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مشترکین و مسافرین در تمام ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲، علاوه بر نیروهای اتفاقات و عملیات […]

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق شمال ار آماده باش امور اتفاقات برق درایام نوروز خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی فت فتو به نقل از شرکت توزیع برق شمال استان؛ محمد محسنی گفت: به منظور ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مشترکین و مسافرین در تمام ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲، علاوه بر نیروهای اتفاقات و عملیات که به‌صورت شبانه‌روزی جهت رفع خاموشی‌های احتمالی در حالت آماده باش درآمده‌اند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان عنوان کرد: نیروهای بهره‌برداری نیز به‌صورت کشیک و آماده به کار فعال خواهند بود.

وی ادامه داد: استان کرمان به عنوان پایتخت مقاومت در ایام نوروز میزبان جمع کثیری از مسافران نوروزی درقالب کاروان‌های راهیان نور و زیارت مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، بنابراین از اول اسفندماه اقداماتی برای آماده‌سازی شهر به لحاظ اصلاح روشنایی معابر برای شهروندان و مسافران در ایام بهار انجام شده است.

محسنی با یادآوری اینکه با اقدامات انجام شده، در ایام تعطیلات نوروزی نیز همچون سایر روز‌های سال، برق مطمئن و پایدار شهروندان و اماکن مختلف گردشگری، زیارتی، تفریحی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و … تامین خواهد شد، گفت: آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه مشکل غیرمترقبه نیز وجود دارد.

وی ادامه داد:  در ۲ ماه پایانی سال با هدف بهبود ایمنی، ایمن‌سازی و به‌سازی پایه‌ها و تابلو‌های برق و روشنایی معابر به‌ویژه در اطراف پارک‌ها و بوستان‌ها، اماکن مذهبی و زیارتی، بازار بزرگ و ایمن‌سازی تابلوها، کابل‌ها و پایه‌های برق و روشنایی معابر اقدامات لازم به‌صورت مانوری انجام شده است.

معاون توزیع برق با بیان اینکه اقدامات پایشی در ایام نوروز هم تداوم دارد، اظهار کرد: برای پیشگیری از اخذ انشعاب غیرمجاز و غیراستاندارد که ایمنی و سلامت شهروندان و مسافران را با مخاطره مواجه می‌کند، امکان واگذاری انشعاب کوتاه مدت ایمن به متقاضیان، به ویژه بر پا کنندگان غرفه و نمایشگاه نوروزی، فراهم شده است.

محسنی بیان کرد: با هدف حفظ زیبایی و آراستگی شهر، رنگ‌آمیزی پایه‌های روشنایی معابر و تابلو‌های برق، شست و شوی چراغ‌های روشنایی معابر در دستور کار قرار گرفته و انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان سرقت شبکه توزیع برق در کرمان افزایش یافته است، اظهارداشت : متاسفانه بخش قابل توجهی از این سرقت ها مربوط به روشنایی معابر است که در آستانه سال نو و عید نوروز با همت همکاران مدیریت توزیع برق کرمان اصلاح شبکه به صورت شبانه روزی در دست اجرا بوده و  امیدواریم در ایام نوروز شهر کرمان مشکل روشنایی معابر نداشته باشیم.

مدیر دیسپاچنگ توزیع برق گفت: در ایام نوروز به منظور تأمین برق پایدار اکیپ‌های اتفاقات، تعمیرات و روشنایی معابر عمومی به‌صورت شبانه‌روزی در محل کار خود حضور خواهند داشت و کار اصلاح شبکه به‌صورت خط گرم انجام خواهد شد.​

وی در پایان خاطر نشان کرد: از شهروندان خواست در ایام نوروز هرگونه خاموشی روشنایی معابر یا موارد مشکوک نظیر سیم لخت آویزان از پایه‌های برق و یا رها شده در پارک‌ها ضمن پرهیز از تماس با سیم و شبکه از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱، سایت شرکت، اپلیکیشن برق من و …اطلاع رسانی نمایند.

انتهای خبر/ طهماسبی




آماده باش و کشیک نوروزی امور اتفاقات برق شمال استان

منبع:آرمـان
? آماده باش و کشیک نوروزی امور اتفاقات برق شمال استان