آماده‌سازی زمین ۱۰۸ هکتاری نهضت ملی مسکن شهر کرمان آغاز شد

سرپرست سازمان راه و شهرسازی استان کرمان گفت: این سایت به مساحت ۱۰۸ هکتار است که تعداد هشت هزار و ۳۴۴ واحد مسکونی در نظر گرفته شده است. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ در شرایطی که تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن همواره با مشکلات متعددی در شهر کرمان مواجه بود، تخصیص […]

سرپرست سازمان راه و شهرسازی استان کرمان گفت: این سایت به مساحت ۱۰۸ هکتار است که تعداد هشت هزار و ۳۴۴ واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ در شرایطی که تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن همواره با مشکلات متعددی در شهر کرمان مواجه بود، تخصیص و آماده‌سازی این زمین می‌تواند بخشی از نیاز مردم کرمان به مسکن را پوشش دهد.

در این زمینه عملیات آماده‌سازی سایت ۱۰۸ هکتاری نهضت ملی مسکن شهر کرمان با هدف ساخت هشت هزار و ۳۴۴ واحد مسکونی (یک هزار و ۴۳ زمین ۳۶۰ مترمربعی) روز چهارشنبه در شهرک شهید همت شهر کرمان آغاز شد.

مدیرکل راه‌و‌شهرسازی استان کرمان در این آئین گفت: آغاز عملیات اجرایی پروژه مذکور نقطه عطفی است در راستای مرتفع ساختن مشکلات مسکن مردم شهر کرمان است.

رضا حافظی افزود: عملیات اجرایی این پروژه در تاریخ ۲۱ آبان ماه توسط شرکت بهسازان سالار کرمان آغاز شد و سه مرحله عملیات خاک‌برداری معادل ۱۵۸ هزار متر مکعب، عملیات خاکریزی معادل ۹۶ هزار متر مکعب و همچنین جدول‌گذاری معادل ۱۶ هزار متر طول قرار است به زودی پایان رسد.

وی ادامه داد: این سایت به مساحت ۱۰۸ هکتار است که تعداد هشت هزار و ۳۴۴ واحد مسکونی و همچنین یک هزار و ۴۳ قطعه زمین ۳۶۰ متر مربعی در آن در نظر گرفته شده است.

قائم مقام وزیر راه شهرسازی نیز در این آئین با اعلام اینکه در سراسر کشور ساخت مسکن به صورت جهادی در حال انجام است، گفت: در شهر کرمان نیز این پروژه نوید روزهای خوبی برای مسکن استان خواهد داد.

محمدعلی زهره‌ای با اشاره به اینکه در وزارت راه و شهرسازی دو اصل مهم را در دستور کار قرار داده‌ایم، ادامه داد: اول طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت، دوم طرح نهضت حمل‌ونقل که به یاری خداوند امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ترقی بیش از پیش این طرح‌ها باشیم.

کارفرمای این پروژه اداره کل راه‌وشهرسازی استان کرمان و مجری پیمانکار بخش خصوصی است.

انتهای خبر/ طهماسبی




آماده‌سازی زمین ۱۰۸ هکتاری نهضت ملی مسکن شهر کرمان آغاز شد

منبع:آرمـان
? آماده‌سازی زمین ۱۰۸ هکتاری نهضت ملی مسکن شهر کرمان آغاز شد