آماده‌باش ۲۸ پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر کرمان در نوروز و چهارشنبه‌سوری

کرمان – فت فتو – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آماده باش ۲۸ پایگاه ثابت و موقت امدادونجات این جمعیت در ایام نوروز و همچنین آماده باش نیروهای امدادی در چهارشبه سوری پایان سال در سراسر کرمان خبر داد.  به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال […]

کرمان – فت فتو – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آماده باش ۲۸ پایگاه ثابت و موقت امدادونجات این جمعیت در ایام نوروز و همچنین آماده باش نیروهای امدادی در چهارشبه سوری پایان سال در سراسر کرمان خبر داد. 

به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، رضا فلاح در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح ملی امدادونجات نوروزی این استان افزود: این طرح از ۲۵ اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود و تا پایان روز ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد یافت. 

وی با تاکید بر آماده باش ۲۸ پایگاه ثابت و موقت امدادونجات در محورهای مواصلاتی سراسر استان کرمان اظهار داشت: ۵۴۰ نیروی عملیاتی بصورت شبانه روزی در ایام مذکور به مسافران نوروزی در صورت نیاز و ضرورت خدمات امدادی ارائه خواهند داد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان با اشاره به فعال بودن ۲۷ مرکز پیام پاسخگویی اضطراری در سراسر این استان خاطرنشان کرد: تیم های امدادونجات هوایی، واکنش سریع برادران و امدادونجات خواهران در قالب تیم توانا در مرکز استان کرمان نیز مستقر و در آماده باش خواهند بود. 

فلاح با اشاره به اهمیت ایمنی و آمادگی امدادی در روز چهارشنبه سوری پایان سال تصریح کرد: هفت تیم در مرکز استان کرمان و همچنین در سایر شهرستان ها نیز در مجموع ۳۰ تیم در مکان های شلوغ و پرتردد به منظور پوشش امدادی مستقر و آماده باش هستند.




آماده‌باش ۲۸ پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر کرمان در نوروز و چهارشنبه‌سوری

منبع: ایرنـا
? آماده‌باش ۲۸ پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر کرمان در نوروز و چهارشنبه‌سوری