آماده‌باش ۲۰ تیم گشت و مراقبت از منابع طبیعی جنوب کرمان در چهارشنبه‌سوری

فت فتو/کرمان فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان گفت: با توجه به نزدیک‌شدن به چهارشنبه آخر سال  ۲۰ اکیپ گشت و مراقبت یگان حفاظت از منابع طبیعی جنوب کرمان آمادگی لازم به منظور جلوگیری از هرگونه آتش‌سوزی و تخریب جنگل‌ها و مراتع را در این منطقه دارد. خانباز امیرافضلی […]

فت فتو/کرمان فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان گفت: با توجه به نزدیک‌شدن به چهارشنبه آخر سال  ۲۰ اکیپ گشت و مراقبت یگان حفاظت از منابع طبیعی جنوب کرمان آمادگی لازم به منظور جلوگیری از هرگونه آتش‌سوزی و تخریب جنگل‌ها و مراتع را در این منطقه دارد.

خانباز امیرافضلی در گفت‌وگو با فت فتو با بیان این مطلب که با متخلفین و متجاوزین به عرصه های ملی قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد افزود: تیم های گشتی و تخصصی اطفاء حریق عرصه های منابع طبیعی در مناطق حساس هفت شهرستان جنوب استان کرمان مستقر هستند تا ضمن جلوگیری از آتش سوزی جنگل ها و مراتع، سریعا نسبت به اطفای حریق های احتمالی اقدام کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان اظهار کرد: این فرماندهی از طریق شماره تماس ۱۳۹ و ۱۵۰۴ (کد امداد جنگل و مرتع) همواره آماده دریافت گزارش ها و اخبار مردم در زمینه آتش‌ سوزی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق چوب، گیاهان دارویی زغال و … است.

وی با بیان اینکه اتفاق خاصی در آیین چهارشنبه سوری سال گذشته منطقه جنوب کرمان رخ نداده است، تصریح کرد: در چهارشنبه سوری امسال هم امیدواریم با مشارکت همه شهروندان به‌ویژه همیاران طبیعت، همچون سال گذشته شاهد هیچگونه آتش سوزی در مراتع و جنگل ها نباشیم.

انتهای پیام




آماده‌باش ۲۰ تیم گشت و مراقبت از منابع طبیعی جنوب کرمان در چهارشنبه‌سوری

منبع: ایـسنا
? آماده‌باش ۲۰ تیم گشت و مراقبت از منابع طبیعی جنوب کرمان در چهارشنبه‌سوری