آلودگی هوا، ادارات بم را به تعطیلی کشاند

کرمان – فت فتو – فرماندار بم از تعطیلی ادارات این شهرستان از ساعت ۱۱ امروز (شنبه) به دلیل آلوده بودن هوا خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شاخص کیفی هوا در این شهرستان ۱۳۸ و فراتر از حدمجاز و در حدناسالم است تمام نهادهای دولتی تعطیل شد. محمد برزنگ روز شنبه در […]

کرمان – فت فتو – فرماندار بم از تعطیلی ادارات این شهرستان از ساعت ۱۱ امروز (شنبه) به دلیل آلوده بودن هوا خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شاخص کیفی هوا در این شهرستان ۱۳۸ و فراتر از حدمجاز و در حدناسالم است تمام نهادهای دولتی تعطیل شد.

محمد برزنگ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: باتوجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی بم در ساعات اولیه صبح مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی هوا در این شهرستان و طبق نظر دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر ناسالم بودن این وضعیت، تمام ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان به استثنای مراکز امدادی، درمانی، انتظامی (واحدهای انتظامی ) امروز تعطیل است.

وی بیان کرد: ضمنا این محدودیت کاری برای بخش خصوصی، بانک ها، صداوسیما و مراکزی که از قبل وقت رسیدگی به امور شهروندان داده اند نظیر مراجع قضایی و دستگاه های خدماتی بر عهده بالاترین مقام مربوطه است.

فرماندار بم عنوان کرد: باتوجه به شرایط ناسالم هوا از همشهریان تقاضا می شود از منزل خارج نشوند.

به گزارش فت فتو، طبق سامانه پایش سنجش هوا شاخص آلایندگی در بم اینک ۱۳۸ و  ناسالم است که افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی ، سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.




آلودگی هوا، ادارات بم را به تعطیلی کشاند

منبع: ایرنـا
? آلودگی هوا، ادارات بم را به تعطیلی کشاند