آغاز کاشت ۶ هزار اصله درخت در نرماشیر

مسئول بسیج سازندگی نرماشیر گفت: از صبح امروز عملیات آغاز کاشت ۶ هزار اصله درخت به همت گروه‌های جهادی در نرماشیر آغاز شده است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «نذیر کرمان»؛ صبح امروز میثم محمدآبادی مسئول بسیج سازندگی شهرستان نرماشیر، در حاشیه عملیات غرس ۶ هزار اصله درخت در گفتگو با خبرنگار ما، بیان کرد: […]

مسئول بسیج سازندگی نرماشیر گفت: از صبح امروز عملیات آغاز کاشت ۶ هزار اصله درخت به همت گروه‌های جهادی در نرماشیر آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «نذیر کرمان»؛ صبح امروز میثم محمدآبادی مسئول بسیج سازندگی شهرستان نرماشیر، در حاشیه عملیات غرس ۶ هزار اصله درخت در گفتگو با خبرنگار ما، بیان کرد: در آستانه روز درختکاری قرار است، در این عملیات بیش از ۶ هزار اصله درخت در سطح شهرستان کاشت شود.

وی افزود: این عملیات به همت گروه‌های جهادی و با همکاری منابع طبیعی در سطح شهرستان آغاز شده است و تا پایان سال جاری ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه نرماشیر بیان کرد: بسیج سازندگی و گروه های جهادی در همه عرصه‌ای پای کار هستند، دیروز عمرانی و امروز درختکاری و هرجا که نیاز باشد، قدم برمی‌دارند برای خدمتگزاری.

انتهای خبر/ برجی




آغاز کاشت ۶ هزار اصله درخت در نرماشیر

منبع:آرمـان
? آغاز کاشت ۶ هزار اصله درخت در نرماشیر