آغاز پویش دانش‌آموزی «میلاد سردار» در کرمان

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه سیره رفتاری و روحیه شهادت طلبی سردار شهید قاسم سلیمانی باید از سوی جامعه فرهنگیان در کشور تشریح و تبیین شود، اظهار کرد: این شهید بزرگوار نماد ملی […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه سیره رفتاری و روحیه شهادت طلبی سردار شهید قاسم سلیمانی باید از سوی جامعه فرهنگیان در کشور تشریح و تبیین شود، اظهار کرد: این شهید بزرگوار نماد ملی مقاومت و الگوی رفتاری تمامی آزادی‌خواهان جهان است.

وی خاطر نشان کرد: روحیه ایثار، فداکاری و شهادت‌طلبی بزرگترین عامل و ابزار در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است و سیره شهید والا مقام سردارسلیمانی مملو از این صفات ارزشمند است.

رضایی با بیان اینکه نقش فرهنگیان در معرفی فرهنگ و مکتب شهید سلیمانی بیش از دیگر اقشار جامعه برجسته و حیاتی است، تاکید کرد: فرهنگیان باید به بهترین شکل ممکن نقش خود را در این خصوص ایفا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، تبیین مکتب شهید سلیمانی برای دانش‌آموزان و تعمیم آن در ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفتمان سازی مکتب شهید سلیمانی در مدارس و دانش‌آموزان، واکاوی آموزشی، دینی، انقلابی و علمی چگونگی شکل‌گیری شخصیت شهید سلیمانی، مستندسازی و روایت پژوهی مکتب شهید سلیمانی، ارتقا سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان و آشنایی دانش‌آموزان با مکتب سلیمانی را از مهمترین اهداف راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی «میلاد سردار» دانست.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان استان کرمان در تمام دوره‌ها و رشته‌های تحصیلی می‌توانند در این پویش شرکت کنند، گفت: دانش‌آموزان برای شرکت در این پویش تا ۲۸ اسفند سال جاری فرصت دارند آثار خود را در قالب کلیپ تصویری یک دقیقه‌ای، فایل صوتی حداکثر سه دقیقه و دل نوشته یک صفحه‌ای در قالب (word) به پیام‌رسان سروش به شماره ۰۹۱۰۳۲۷۸۲۷۳ ارسال کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از اهدای جوایز نقدی و لوح سپاس به ۶۵ اثر برتر پویش استانی دانش‌آموزی«میلاد سردار» به مناسبت شصت و پنجمین سالروز تولد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

انتهای پیام




آغاز پویش دانش‌آموزی «میلاد سردار» در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? آغاز پویش دانش‌آموزی «میلاد سردار» در کرمان