آغاز هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته کارگران کشور به‌میزبانی زرند

مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات کاراته کارگری قهرمانی کشور به‌میزبانی شهرستان زرند با حضور ورزشکاران ۷ استان کشور در سالن شهید شیرودی این شهرستان برگزار شد. به گزارش فت فتو از زرند، ایمان توحیدی مسؤول برگزاری مسابقات کاراته کارگران کشور امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره این مسابقات اظهار کرد: در این دوره از […]


مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات کاراته کارگری قهرمانی کشور به‌میزبانی شهرستان زرند با حضور ورزشکاران ۷ استان کشور در سالن شهید شیرودی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش فت فتو از زرند، ایمان توحیدی مسؤول برگزاری مسابقات کاراته کارگران کشور امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره این مسابقات اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌ها قریب به ۵۰۰ ورزشکار دختر و پسر در رده‌های سنی مختلف به مدت دو روز به رقابت می‌پردازند‌.

سیدرضا حسینی‌نژاد فرماندار زرند با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم و خیرمقدم به ورزشکارانی که از نقاط مختلف کشور حضور یافتند، نقش و جایگاه  ورزش در سلامت جامعه و ایجاد شور و نشاط اجتماعی را بسیار مهم و ارزشمند دانست و بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ ورزش در جامعه تاکید کرد.

سیدعلی محموزاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زرند هم توجه به ورزش جامعه کارگری در جامعه را بسیار با اهمیت دانست و گفت: ورزش مهمترین امر در جامعه است که نشاط و سرزندگی را به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/۸۰۰۲۲/ب





آغاز هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته کارگران کشور به‌میزبانی زرند

منبع: فــارس
? آغاز هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته کارگران کشور به‌میزبانی زرند