آغاز نیم فصل با جدال فولاد و گل‌گهر/ اتفاق کم‌سابقه در تیم جنوبی

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان در شروع نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی به مصاف هم می‌روند که تیم جنوبی وضعیت کم سابقه‌ای را در طول حضورش در لیگ برتر تجربه می‌کند. به گزارش نذیر کرمان، نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن با تک دیدار فولاد […]

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان در شروع نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی به مصاف هم می‌روند که تیم جنوبی وضعیت کم سابقه‌ای را در طول حضورش در لیگ برتر تجربه می‌کند.

به گزارش نذیر کرمان، نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن با تک دیدار فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان آغاز می‌شود. فولاد خوزستان روز گذشته سه شنبه ۲۴ بهمن خبر از قطع همکاری با «ایگناسیو مارتینز» و دستیاران اسپانیایی او داد تا در دیدار با گل گهر هدایت این تیم بر عهده احمد آل نعمه قرار گیرد.

فولادی‌ها در نیم فصل اول با کسب ۱۵ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفتند و حالا برای کسب چهارمین پیروزی خانگی خود محکوم به برد در برابر گل گهر سیرجان هستند. تیم فولاد در تعطیلات نیم فصل ابراهیم حصار بازیکن تیم ملی سوریه، احسان پهلوان و علی کلاه کج را به خدمت گرفت و محمد عباس زاده که در لیست مازاد این تیم قرار گرفته بود پس از توافق با مدیران این باشگاه از جمع سرخ‌پوشان خوزستانی جدا شد.

گل گهر سیرجان که فصل بیست و سوم را با «مارینوس اوزونیدیس» آغاز کرده بود در پایان نیم فصل اول، با کسب ۲۳ امتیاز در مکان هفتم جدول ایستاد. گل گهری ها در تعطیلات نیم فصل تنها یونس دلفی را به خدمت گرفتند و محسن فروزان هم از این تیم جدا شد تا کم‌ترین نوسانات را در میان سایر تیم‌های لیگ برتری دارا باشند.

دیدار رفت دو تیم با برتری ۳ بر صفر گل گهر به پایان رسید و حالا شاگردان اوزونیدیس برای تکرار این نتیجه کار سختی را در خوزستان خواهند داشت. از طرفی آخرین پیروزی فولاد برابر گل گهر به ۲۴ آذر سال ۱۴۰۰ بر می‌گردد و بازیکنان فولاد می‌خواهند با کسب پیروزی در این دیدار به رکورد دو سال پیروز نشدن مقابل گل گهر پایان دهند.

این بازی از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد.

سایر دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنج‌شنبه ۲۶ بهمن

* پیکان – نساجی ساعت: ۱۵
* ذوب آهن – ملوان ساعت: ۱۵
*شمس آذر – استقلال خوزستان ساعت: ۱۵
*مس رفسنجان – هوادار ساعت: ۱۵
*آلومینیوم – پرسپولیس ساعت: ۱۷:۱۵

جمعه ۲۷ بهمن

*استقلال تهران – صنعت نفت آبادان ساعت: ۱۷:۱۵

کد خبر ۶۰۲۳۷۲۳




آغاز نیم فصل با جدال فولاد و گل‌گهر/ اتفاق کم‌سابقه در تیم جنوبی

منبع: مــهر
? آغاز نیم فصل با جدال فولاد و گل‌گهر/ اتفاق کم‌سابقه در تیم جنوبی