آغاز نام‌نویسی اولین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام اولین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت از امشب آغاز می‌شود، گفت: ۴ هزار و ۳۲۶ نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی در کل کشور در دستگاه‌های اجرایی جذب خواهند شد که ادارات استان کرمان نیز در این طرح حضور دارند. […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام اولین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت از امشب آغاز می‌شود، گفت: ۴ هزار و ۳۲۶ نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی در کل کشور در دستگاه‌های اجرایی جذب خواهند شد که ادارات استان کرمان نیز در این طرح حضور دارند.

علیرضا وحیدزاده شامگاه ۳۰ بهمن ماه با اشاره به اینکه افراد دارای معلولیت استان کرمان می‌توانند جهت استفاده از سهمیه سه درصد استخدام ادارات نام‌نویسی کنند، افزود: برگزاری آزمون استخدامی خاص افراد دارای معلولیت برای نخستین‌ بار در کشور ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ به منظور جذب و بکارگیری ۴۳۲۶ نفر در ۴۵ دستگاه اجرایی برگزار می‌شود که در استان کرمان نیز بیش ۱۹ دستگاه در این آزمون سهمیه دارند.

وی افزود: افرادی که دارای کارت معلولیت از سازمان بهزیستی هستند، می‌توانند برای تصدی شغل در دستگاه‌های اجرایی استان کرمان و یا استان‌های دیگر، در این آزمون ثبت‌نام و رقابت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان افزود: ثبت نام آزمون استخدامی خاص افراد دارای معلولیت تا ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ ادامه دارد و مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نتایج این آزمون نیز ۳۰ خردادماه سال ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد و متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی hrtc.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام




آغاز نام‌نویسی اولین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت

منبع: ایـسنا
? آغاز نام‌نویسی اولین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت