آغاز مرمت قنوات و چاه‌های آسیب دیده از سیل کرمان

فت فتو/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: مرمت قنوات و چاه های آسیب دیده از سیلاب از اولویت های اصلی بخش کشاورزی است و حسب دستور وزیر کشور، کار در این زمینه آغاز شده است. مجید سعیدی در گفت و گو با فت فتو با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده در استان […]

فت فتو/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: مرمت قنوات و چاه های آسیب دیده از سیلاب از اولویت های اصلی بخش کشاورزی است و حسب دستور وزیر کشور، کار در این زمینه آغاز شده است.

مجید سعیدی در گفت و گو با فت فتو با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده در استان اظهار کرد: امدادرسانی در سطح استان کماکان دارد انجام می شود اما متاسفانه تاکنون به دلیل جاری شدن سیل و روان آبها، در استان ۴ نفر جان خود را از دست دادند.

وی به موضوع اسکان موقت نیز اشاره و افزود: اسکان موقت و توزیع کانکس‌ که وزیر کشور در جلسه مدیریت بحران در این زمینه دستور دادند، به زودی انجام خواهد شد.

سعیدی تصریح کرد: مرمت قنوات و چاه ها از اولویت های اصلی بخش کشاورزی است و حسب دستور وزیر کشور، کار در این زمینه آغاز شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: امیدواریم با گرفتن تنخواه از هیئت دولت و پیشنهادی که استان به وزیر کشور داده، اعتباراتی دریافت کنیم تا حداقل اقدامات اضطراری را در استان داشته باشیم.

انتهای پیام




آغاز مرمت قنوات و چاه‌های آسیب دیده از سیل کرمان

منبع: ایـسنا
? آغاز مرمت قنوات و چاه‌های آسیب دیده از سیل کرمان