آغاز مرحله شوتینگ فیبرنوری پروژه ftth در کرمان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از آغاز مرحله شوتینگ پروژه فیبرنوری خبرداد و گفت: در راستای تکمیل پروژه فیبرنوری، با توجه به اتمام عملیات داکت‌گذاری، مرحله اجرایی در کرمان شروع شده است. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری 《نذیر کرمان》به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، حسین ساجدی با […]

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از آغاز مرحله شوتینگ پروژه فیبرنوری خبرداد و گفت: در راستای تکمیل پروژه فیبرنوری، با توجه به اتمام عملیات داکت‌گذاری، مرحله اجرایی در کرمان شروع شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری 《نذیر کرمان》به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، حسین ساجدی با اشاره به اهمیت طرح ملی توسعه شبکه ارتباطی مبتنی‌بر فیبر نوری گفت: این طرح نیازمند ۵۰۰ کیلومتر شوت فیبر دارد که تاکنون ۵۰ کیلومتر انجام و ان‌شاءالله تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد و گفت: بعد از شوتینگ پروژه حاضر به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید و در فازهای بعدی در نظر داریم نقاط مختلف کرمان در قالب این بستر قرارگیرد تا بتوانیم خدمات بهتر و مناسب‌تری به شهروندان ارائه دهیم.

ساجدی اظهارکرد: با اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارها علاوه بر افزایش سرعت فعلی کاربران خانگی و تجاری، زیرساخت‌های ارتباطی لازم برای دهه‌های آینده فراهم می‌شود وخدمات فناورانه و به‌روز دنیا که زیرساخت موردنیاز آن اینترنت باکیفیت، پرسرعت و پایدار است از طریق این بستر در دسترس همه قرارخواهد گرفت.
انتهای خبر/ پسند




آغاز مرحله شوتینگ فیبرنوری پروژه ftth در کرمان

منبع:آرمـان
? آغاز مرحله شوتینگ فیبرنوری پروژه ftth در کرمان