آغاز طرح‌های آبرسانی شهری و روستاییِ شهربابک/ تلاش برای حل تنش آبی تا ۱۴۰۴

نذیر کرمان/کرمان در سفر استاندار کرمان به شهر بابک، عملیات اجرایی ۷۵۰ میلیارد ریال طرح‌ آبرسانی شهری و روستایی در این شهرستان آغاز شد. به گزارش نذیر کرمان، این طرح‌ها شامل آبرسانی شهرستان شهر بابک با اعتباری بالغ بر ۲۴۵ میلیارد ریال و بهره‌مندی ۱۵ هزار نفر، بازسازی شبکه توزیع آب شهر و شبکه روستایی […]

نذیر کرمان/کرمان در سفر استاندار کرمان به شهر بابک، عملیات اجرایی ۷۵۰ میلیارد ریال طرح‌ آبرسانی شهری و روستایی در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش نذیر کرمان، این طرح‌ها شامل آبرسانی شهرستان شهر بابک با اعتباری بالغ بر ۲۴۵ میلیارد ریال و بهره‌مندی ۱۵ هزار نفر، بازسازی شبکه توزیع آب شهر و شبکه روستایی شهر بابک با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال، شبکه آبرسانی به مسکن ملی شهر بابک با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای ۴۵۰ واحد و ۲۰۰۰ نفر جمعیت، فاز دوم تصفیه‌خانه ارتقاء کیفیت آب شرب شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به ظرفیت ۹۰ لیتر بر ثانیه است.  

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم، طرح‌های آبرسانی استان را از فعال‌ترین طرح‌ها دانست و گفت: سه طرح انتقال آب شرب در کرمان، رفسنجان و جیرفت و عنبر آباد در حال اجراست.

وی افزود: تمام تلاش استان بر این است که برای سال ۱۴۰۴ تنش آبی در استان نداشته باشیم، کارهای بزرگی در حال اجراست که تابستان آینده با کیفیت و کمیت بهتری از آب آشامیدنی برخوردار باشیم.

فداکار بیان کرد: تأمین آب شرب در اولویت طرح‌های استان قرار دارد که بخشی هم برای خدمات زیرساختی از جمله نهضت مسکن ملی است.

علیرضا عبدیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان نیز در این مراسم بیان کرد: پروژه فاضلاب شهر بابک نیز با برآورد ۳۲۰۰ میلیارد تومان در حال انتخاب سرمایه‌گذار است‌.

وی اظهار کرد: ۷۹ روستا در قرارداد دوم با قرارگاه آبرسانی امام حسن مجتبی(علیه السلام) سپاه است که ۴۲ روستا دارای تنش آبی و ۳۷ روستا فاقد شبکه آبرسانی هستند.

انتهای پیام




آغاز طرح‌های آبرسانی شهری و روستاییِ شهربابک/ تلاش برای حل تنش آبی تا ۱۴۰۴

منبع: ایـسنا
? آغاز طرح‌های آبرسانی شهری و روستاییِ شهربابک/ تلاش برای حل تنش آبی تا ۱۴۰۴