آغاز ساخت ۱۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر فهرج

با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، کلنگ ساخت ۱۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر فهرج به زمین زده شد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین غضنفرآبادی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان، کلنگ آغاز ساخت ۱۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن […]

با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، کلنگ ساخت ۱۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر فهرج به زمین زده شد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین غضنفرآبادی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان، کلنگ آغاز ساخت ۱۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر فهرج به زمین زده شد.

حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در آیین کلنگ‌زنی این ۱۰۰ واحد مسکونی گفت: بر اساس فرمایش رئیس جمهور محترم مبنی بر ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال، با رایزنی‌های زیاد، بستر را برای ساخت واحدهای مسکونی برای جوانان شهرستان آماده و مهیا کردیم.

وی بر همکاری اعضای کارگروه زمین و مسکن بمنظور اجرای دقیق و منظم طرح تأکید و قول مساعد داد در قالب این طرح هیچ جوان فهرجی بدون واحد مسکونی نماند.

همچنین صادق پاکزاد رئیس بنیاد مسکن فهرج در این رابطه بیان کرد: این طرح در دو فاز اجرا می‌شود که در فاز اول ۴۵ قطعه زمین در اختیار جوانان با اولویت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی قرار میگیرد.

وی با اشاره به اختصاص زمین رایگان به افراد واجد شرایط افزود: تاکنون ۹۲۰ نفر در سایت ثبت نام کردند که از این تعداد، ۱۰۶ نفر تایید شرایط شده اند.

انتهای خبر/عباسزاده




آغاز ساخت ۱۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر فهرج

منبع:آرمـان
? آغاز ساخت ۱۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر فهرج