آغاز ساخت مجتمع بسته بندی محصولات کشاورزی در قلعه گنج

عملیات ساخت مجتمع بسته بندی محصولات کشاورزی شهرستان قلعه گنج با سرمایه گذاری ۷ میلیارد تومانی بخش خصوصی آغاز شد. دومین روز سفر فداکار استاندار کرمان و هیات همراه به جنوب کرمان، با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام شهرستان قلعه گنج آغاز شد. دی ماه سال ۹۲ و مصادف با اربعین حسینی پیکر […]

عملیات ساخت مجتمع بسته بندی محصولات کشاورزی شهرستان قلعه گنج با سرمایه گذاری ۷ میلیارد تومانی بخش خصوصی آغاز شد.

دومین روز سفر فداکار استاندار کرمان و هیات همراه به جنوب کرمان، با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام شهرستان قلعه گنج آغاز شد.

دی ماه سال ۹۲ و مصادف با اربعین حسینی پیکر مطهر دو شهید گمنام در قلعه‌گنج تدفین و به مکانی معنوی و فرهنگی تبدیل شده و اکنون نیازمند اعتبار برای تکمیل و ساماندهی است.

در ادامه عملیات ساخت مجتمع بسته بندی محصولات کشاورزی شهرستان قلعه گنج با سرمایه گذاری ۷ میلیارد تومان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس و تعدادی از مدیران کل استانی و شهرستانی آغاز شد.

 این مجموعه به همت بخش خصوصی در ناحیه صنعتی قلعه‌گنج راه اندازی و بسته بندی محصولات کشاورزی به ویژه خرما را خواهد داشت.

 محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم ابراز امیدواری کرد با همت بخش خصوصی این واحد سریعا به نتیجه برسد و باعث ارتقای زیرساخت‌ها در مناطق محروم شود و همچنین به افزایش اشتغال ، اقتصاد و ارزش افزوده کمک کند.

ناحیه صنعتی قلعه گنج ۵۰ هکتار وسعت دارد که قرارداد ۱۳ واحد در آن منعقد و ۸ واحد آن تاکنون بهره برداری شده است.

فت فتو کرمان کرمان




آغاز ساخت مجتمع بسته بندی محصولات کشاورزی در قلعه گنج

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? آغاز ساخت مجتمع بسته بندی محصولات کشاورزی در قلعه گنج