آغاز ثبت نام اولین جشنواره ملی “خانواده و سبک زندگی مهدوی”

فت فتو/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از گاهشمار جشنواره خانواده و سبک زندگی مهدوی سخن به میان آورد و اظهار کرد: علاقمندان از امروز مهرماه می توانند با مراجعه به سایت info@festival.mahdaviat.ir مراجعه و در این جشنواره ثبت نام کنند. “محمدرضاعلیزاده” صبح امروز ۱۱ مهرماه در دومین جلسه شورای سیاست گذاری فعالیت […]

فت فتو/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از گاهشمار جشنواره خانواده و سبک زندگی مهدوی سخن به میان آورد و اظهار کرد: علاقمندان از امروز مهرماه می توانند با مراجعه به سایت info@festival.mahdaviat.ir مراجعه و در این جشنواره ثبت نام کنند.

“محمدرضاعلیزاده” صبح امروز ۱۱ مهرماه در دومین جلسه شورای سیاست گذاری فعالیت های مهدوی و رونمایی از پوستر جشنواره سبک زندگی مهدوی در کرمان گفت: به مناسبت قرار گرفتن دو عید نیمه شعبان در سال جاری مقرر شد در فاصله بین عید تا عید اولین جشنواره خانواده و سبک زندگی مهدوی را در قالب عکس، پوستر، خوشنویسی، مقاله و دلنوشته برگزار کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل عدم تامین همه منابع موردنیاز، لذا جشنواره خانواده و سبک زندگی مهدوی در چهار عنوان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان شرکت در جشنواره برای تمام عکاسان، طراحان گرافیک و خوشنویسان اعم از حرفه ای و آماتور سراسر کشور را آزاد دانست.

وی ترویج سبک زندگی مهدوی در جامعه، تربیت نسل مهدوی، مهدی باوری در خانواده و توصیف خانواده مهدوی، آسیب شناسی خانواده در دوران غیبت، اصلاح سبک زندگی خانواده با رویکرد تمدن نوین اسلامی، آسیب شناسی خانواده در دوران غیبت، استفاده از ابزار قدرتمند هنر در جهت گسترش فرهنگ و نشانه های ظهور و … را از جمله اهداف این جشنواره برشمرد.

علیزاده از گاهشمار جشنواره خانواده و سبک زندگی مهدوی سخن به میان آورد و اظهار کرد: علاقمندان از امروز ۱۱ مهرماه می توانند با مراجعه به سایت info@festival.mahdaviat.ir مراجعه و در جشنواره ثبت نام کنند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ اعلام کرد و افزود: اختتامیه جشنواره ۲۷ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بر لزوم اطلاع رسانی ویژه و گسترده برای شرکت مردم در این جشنواره تاکید کرد و افزود: همه افراد علاقمند می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام




آغاز ثبت نام اولین جشنواره ملی “خانواده و سبک زندگی مهدوی”

منبع:ایـسنا
? آغاز ثبت نام اولین جشنواره ملی “خانواده و سبک زندگی مهدوی”