آغاز ثبت‌نام یازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان» در کرمان

فت فتو/کرمان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان از آغاز ثبت‌نام یازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان» در دانشگاه‌های استان خبر داد. نجمه موسی‌پور سوم آذرماه با اعلام این خبر گفت: مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) به همت سازمان دانشجویان و مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی جهاددانشگاهی و با همکاری معاونت‌های […]

فت فتو/کرمان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان از آغاز ثبت‌نام یازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان» در دانشگاه‌های استان خبر داد.

نجمه موسی‌پور سوم آذرماه با اعلام این خبر گفت: مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) به همت سازمان دانشجویان و مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی جهاددانشگاهی و با همکاری معاونت‌های فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ گفت‌وگو را در دانشگاه‌ها نهادینه کنیم، افزود: مسابقات مناظره دانشجویی فرصتی برای یادگیری است و هدف اصلی از برگزاری این مسابقات گسترش دانش دانشجویان است.

موسی‌پور درخصوص اهمیت برپایی مناظرات دانشجویی گفت: مناظره حس پژوهشگری و پرسشگری را تقویت می‌کند و قدرت سخنوری و فن بیان را ارتقاء می‌دهد. دانشجویان در مناظرات ملزم می‌شوند استدلال را بیاموزند و نه تنها بر اطلاعات خود بلکه بر صحبت دیگران نیز تمرکز داشته باشند. دانشجویان همچنین یاد می‌گیرند در مدت کوتاهی با مطالعه و تحقیق بر روی موضوع، اطلاعات مفید را از بین انبوه منابع انتخاب و از داشته‌های خود در مسیر تعاملات پیش رو استفاده کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان برای حضور پر رنگ دانشجویان و دانشگاه‌های استان کرمان در یازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان» ابراز امیدواری کرد و گفت: فراخوان مرحله استانی مسابقات ملی مناظرات دانشجویی از اول آذرماه جاری در دانشگاه‌های استان کرمان آغاز شده و دانشجویان تا ۲۰ آذرماه فرصت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۴۳۳۲۵۷۳۴۲ داخلی ۱۱۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام




آغاز ثبت‌نام یازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان» در کرمان

منبع: ایـسنا
? آغاز ثبت‌نام یازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان» در کرمان