آغاز ثبت‌نام تبلیغات تلویزیونی نامزدهای انتخابات مجلس در کرمان

مدیرکل صداوسیمای کرمان گفت: طبق قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی و به‌منظور تحقق عدالت انتخاباتی و فرصت‌های برابر تبلیغاتی، ثبت‌نام از نامزدها برای تبلیغات تلویزیونی آغاز شد. به گزارش نذیر کرمان، احمد علیرمضانی با اشاره به اینکه امکان ثبت‌نام از تمامی حوزه‌های انتخابیه استان وجود دارد، اظهار کرد: نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای […]

مدیرکل صداوسیمای کرمان گفت: طبق قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی و به‌منظور تحقق عدالت انتخاباتی و فرصت‌های برابر تبلیغاتی، ثبت‌نام از نامزدها برای تبلیغات تلویزیونی آغاز شد.

به گزارش نذیر کرمان، احمد علیرمضانی با اشاره به اینکه امکان ثبت‌نام از تمامی حوزه‌های انتخابیه استان وجود دارد، اظهار کرد: نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند از این فرصت برای گفتگو با مردم استفاده کنند.

وی با اشاره به وجود ۹ حوزه انتخابیه در استان کرمان، از آغاز پخش محتوای تبلیغاتی نامزد‌ها همزمان با شروع سراسری تبلیغات در اسفندماه خبر داد و افزود: نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس بایستی در سامانه تبلیغات به نشانی https://em۱۴۰۲.ir/login ثبت‌نام کنند.

مدیرکل صداوسیمای استان کرمان تصریح کرد: طبق مصوبات ستاد انتخابات سازمان صداوسیما و طی هماهنگی صورت گرفته با ستاد انتخابات کشور، هر نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این دوره از انتخابات فرصت دارد در مدت زمان ۲۰ دقیقه به معرفی برنامه‌های خود بپردازد.

وی بر رعایت شیوه‌نامه‌های رسانه‌ای و چارچوب‌های مربوطه برای تولید محتوای نامزد‌ها تأکید کرد و افزود: محتوا‌های تولیدی بایستی ۳ روز قبل از آغاز تبلیغات به مرکز صدا و سیمای استان کرمان ارسال شود تا برنامه‌ریزی برای پخش آن‌ها در موعد مقرر انجام شود.

علیرمضانی خاطرنشان کرد: بستر لازم برای انتشار محتوای مربوطه در صداوسیمای مرکز استان فراهم است و زمان پخش و تعداد دفعات بازپخش در طول شبانه‌روز به صورت برابر برای تمامی نامزد‌های انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان در نظر شده است.

وی با بیان اینکه امکان بارگذاری محتوا‌ها در تلوبیون نیز وجود دارد، گفت: به‌منظور ارتباط و تعامل بیشتر نامزد‌های انتخابات مجلس با مردم، این ظرفیت در اختیار داوطلبان قرار گرفته است که امیدواریم مورد رضایت هم استانی‌های گرامی قرار گیرد.




آغاز ثبت‌نام تبلیغات تلویزیونی نامزدهای انتخابات مجلس در کرمان

منبع: تــابناک
? آغاز ثبت‌نام تبلیغات تلویزیونی نامزدهای انتخابات مجلس در کرمان