آغاز توزیع میوه شب عید از امروز

مهندس حسین سالاری مقدم، با بیان اینکه توزیع میوه شب عید از امروز در کهنوج و روستاهای شهرستان آغاز شده است، افزود: در راستای تعادل قیمت میوه های مورد نیاز مردم در شب عید کارگروه تنظیم بازار تشکیل و درباره قیمت میوه ها تصمیم گیری شده است. به گزارش “فت فتو” مهندس حسین سالاری مقدم، با بیان اینکه […]

مهندس حسین سالاری مقدم، با بیان اینکه توزیع میوه شب عید از امروز در کهنوج و روستاهای شهرستان آغاز شده است، افزود: در راستای تعادل قیمت میوه های مورد نیاز مردم در شب عید کارگروه تنظیم بازار تشکیل و درباره قیمت میوه ها تصمیم گیری شده است.

به گزارش “فت فتو” مهندس حسین سالاری مقدم، با بیان اینکه توزیع میوه شب عید از امروز در کهنوج و روستاهای شهرستان آغاز شده است، افزود: در راستای تعادل قیمت میوه های مورد نیاز مردم در شب عید کارگروه تنظیم بازار تشکیل و درباره قیمت میوه ها تصمیم گیری شده است.

 
وی، قیمت هرکیلو سیب قرمز و زرد را ۱۲۰۰۰ تومان و قیمت هر کیلو پرتقال والنسیا را ۱۱۰۰۰ تومان عنوان کرد و یادآور شد: شهروندان محترم می توانند از امروز تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ به مرکز عرضه توزیع میوه شهرستان در مجاور دیوار جهاد کشاورزی و عاملین فروش در روستاهای شهرستان مراجعه و میوه شب عید خود را با قیمت مصوب دریافت کنند.
انتهای پیام/کیوان




آغاز توزیع میوه شب عید از امروز

منبع:آرمـان
? آغاز توزیع میوه شب عید از امروز