آغاز به کار پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی در فهرج

مدیر آموزش و پرورش فهرج از آغاز به کار پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس فرهنگی نذیر کرمان؛ مدیر آموزش و پرورش فهرج در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پیرو مصوبات جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت و ستاد ورزش و جوانان مبنی بر توجه به ورزش بانوان، سالن […]

مدیر آموزش و پرورش فهرج از آغاز به کار پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی نذیر کرمان؛ مدیر آموزش و پرورش فهرج در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پیرو مصوبات جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت و ستاد ورزش و جوانان مبنی بر توجه به ورزش بانوان، سالن ورزشی معلم شهید ابراهیم هادی، در قالب پایگاه‌های غنی‌سازی جهت استفاده بانوان، تجهیز و آماده استفاده است.

رضا رکن‌آبادی افزود: ۴۴ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت برای برنامه‌های تابستان دانش‌آموزان در نظر گرفته شده که از این تعداد، ۱۰ پایگاه در سطح شهر، ۲۰ پایگاه بخش مرکزی و ۱۴ پایگاه در بخش نگین‌کویر فعالیت دارند.
 
وی در ادامه از پایان نصب چمن ورزشی مدرسه رسول اکرم (ص) تا پایان هفته خبر داد و بیان‌ کرد: این پروژه با اعتبار ۴۲۵ میلیون تومان در قالب طرح شهید سلیمانی وزارت آموزش و‌ پرورش تا پایان هفته به اتمام میرسد و آماده افتتاح است.

انتهای خبر/عباسزاده

 




آغاز به کار پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی در فهرج

منبع:آرمـان
? آغاز به کار پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی در فهرج