آغاز به کار نهضت خدمت مؤمنانه و محرومیت‌زدایی سراسر کشور از گلزار شهدای کرمان

نذیر کرمان/کرمان صبح امروز ۱۲ دی ماه و همزمان با آغاز برنامه‌های هفته مقاومت، با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور، نهضت خدمت مؤمنانه و محرومیت‌زدایی در سراسر کشور به یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی آغاز شد. در این نهضت ۲۰۷۸ پروژه در قالب توزیع سبدهای معیشتی، جهیزیه، پروژه‌های عمرانی، محرومیت‌زدایی و […]

نذیر کرمان/کرمان صبح امروز ۱۲ دی ماه و همزمان با آغاز برنامه‌های هفته مقاومت، با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور، نهضت خدمت مؤمنانه و محرومیت‌زدایی در سراسر کشور به یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

در این نهضت ۲۰۷۸ پروژه در قالب توزیع سبدهای معیشتی، جهیزیه، پروژه‌های عمرانی، محرومیت‌زدایی و آزادی زندانیان اجرا می‌شود.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین آغاز نهضت خدمت مؤمنانه و محرومیت زدایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان و سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: از امروز پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی با تبیین اقدامات صورت گرفته در قرارگاه “مرد میدان” عنوان کرد: در این قرارگاه نظام مسائل استان شناسایی که یکی از مهمترین نظام مسائل آب شرب روستاها بود و در راستای رفع این مشکل اقداماتی با همکاری دستگاه‌ها و خیران آغاز کردیم که الگویی برای کشور شد و قرارگاه امام حسن مجتبی(علیه السلام) شکل گرفت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) آبرسانی به ۶۶۹ روستا در استان کرمان آغاز شد و تا پایان سال آینده همه این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با اشاره به نقاط محروم استان کرمان اظهار کرد: اقداماتی برای محرومیت‌زدایی در استان آغاز کردیم. همچنین توزیع بسته‌های معیشتی، جهیزیه و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که از دوران کرونا آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

سردار نظری با اشاره به اقداماتی که در دولت سیزدهم با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف انجام شده، عنوان کرد: نرخ بیکاری استان کرمان در ابتدای دولت سیزدهم ۱۱.۴ درصد بود و امروز به ۷.۴ درصد رسیده است.

به گزارش نذیر کرمان، ویژه‌برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در قالب هفته مقاومت از امروز در استان کرمان آغاز شد.

انتهای پیام




آغاز به کار نهضت خدمت مؤمنانه و محرومیت‌زدایی سراسر کشور از گلزار شهدای کرمان

منبع: ایـسنا
? آغاز به کار نهضت خدمت مؤمنانه و محرومیت‌زدایی سراسر کشور از گلزار شهدای کرمان