آغاز به کار دومین یادواره ملی رفیق خوشبخت ما در کرمان

معاون دانشجویی جمعیت هلال احمر کشور گفت: دومین یادواره ملی رفیق خوشبخت ما با محوریت ترویج مکتب شهید سلیمانی امروز در کرمان آغاز به کار کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، منیری در دومین یادواره ملی رفیق خوشبخت ما که با محوریت ترویج مکتب شهید سلیمانی امروز در گلزار شهدای کرمان افتتاح شد گفت: […]

معاون دانشجویی جمعیت هلال احمر کشور گفت: دومین یادواره ملی رفیق خوشبخت ما با محوریت ترویج مکتب شهید سلیمانی امروز در کرمان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، منیری در دومین یادواره ملی رفیق خوشبخت ما که با محوریت ترویج مکتب شهید سلیمانی امروز در گلزار شهدای کرمان افتتاح شد گفت: بعد از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر ترویج مکتب وی، جمعیت هلال احمر کشور با اجرای برنامه یادواره ملی رفیق خوشبخت ما و پویش ملی چلچراغ با هدف ترویج مکتب شهید سلیمانی در این مسیر گام نهاد.

وی افزود: هدف از اجرای برنامه های مختلف، آشنایی بیشتر جوانان با درخت تنومند انقلاب اسلامی است و جوانان در این همایش آمده اند بگویند: سردار سلیمانی، پای رفاقت با تو ایستاده ایم.

به گفته معاون دانشجویی و فرهنگی سازمان جمعیت هلال احمر کشور برای ترویج مکتب شهید سلیمانی ۲پویش و دبیرخانه شامل: جشنواره رفیق خوشبخت ما و پویش ملی چلچراغ در سازمان جمعیت هلال احمر راه اندازی شده است.

منیری گفت در پویش ملی چلچراغ همه در تمام سنین عهد می‌کنند، حاج قاسم را که به گردن همه حق دارد، در چهل کار بشر دوستانه و خیرخواهانه از کوچک ترین کار در حد سلام کردن و غیره سهیم کنند.

وی به شرکت ۶۱هزار نفر در طرح چلچراغ طی پارسال اشاره کرد و گفت: امروز دومین پویش در گلزار شهدای کرمان افتتاح شد و کسانی که می‌خواهند در این پویش شرکت کنند، می توانند تا تیرماه سال آینده همزمان با شهادت امام هادی(ع) از طریق نرم افزار آی گپ به این پویش بپبوندند.

به گفته منیری در اولین جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما نیز ۴۳هزار اثر در ۴رشته، شامل: هنر‌های نمایشی، هنر‌های ادبی، هنر‌های تجسمی و هنر‌های رسانه و فضا‌های مجازی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی بیان کرد شیوه نامه امسال جشنواره رفیق خوشبخت ما نیز همانند پارسال است و علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در جمعیت هلال احمر ارسال کنند.

در پایان مراسم از پوستر جشنواره ۱۴۰۱ رفیق خوشبخت ما رونمایی و میثاق نامه پویش چلچراغ‌‌ امضا شد.




آغاز به کار دومین یادواره ملی رفیق خوشبخت ما در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? آغاز به کار دومین یادواره ملی رفیق خوشبخت ما در کرمان