آغاز به کار دومین جشنواره موسیقی فجر جنوب کرمان همزمان با ۲۲ بهمن

فت فتو/کرمان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: دومین جشنواره موسیقی فجر به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  و با همکاری انجمن موسیقی جنوب کرمان جمعه ۲۲ بهمن ماه در محوطه باز اداره کل برگزار می‌شود. حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با گرامیداشت چهل و […]

فت فتو/کرمان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: دومین جشنواره موسیقی فجر به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  و با همکاری انجمن موسیقی جنوب کرمان جمعه ۲۲ بهمن ماه در محوطه باز اداره کل برگزار می‌شود.

حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از برگزاری دومین جشنواره موسیقی فجر خبر داد و گفت: همزمان با سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، دومین جشنواره موسیقی در جنوب کرمان با اجرای گروه‌های موسیقی نواحی، سنتی و پاپ در جیرفت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره هم زمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز می شود و تا ۲۶ بهمن ماه ادامه دارد.

اسحاقی با بیان اینکه دومین جشنواره موسیقی فجر جنوب کرمان در محوطه باز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار می‌شود، عنوان کرد: علاقمندان می توانند از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ شب در این جشنواره حضور یابند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان  گفت: دومین جشنواره موسیقی فجر در جنوب کرمان با اجرای   ۸ گروه موسیقی به مدت ۵ شب در جیرفت برگزار می‌شود.

وی معرفی، حفظ و توجه به موسیقی سنتی و محلی و تقویت فرهنگ‌های قومی را به عنوان قسمتی از فرهنگ ملی برای جلوگیری از نفوذ و تهاجم فرهنگ بیگانگان دانست و خاطرنشان کرد: تشویق و تاکید بر اهمیت آداب و رسوم ملی در راستای تحکیم وحدت و انسجام ملی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام




آغاز به کار دومین جشنواره موسیقی فجر جنوب کرمان همزمان با ۲۲ بهمن

منبع: ایـسنا
? آغاز به کار دومین جشنواره موسیقی فجر جنوب کرمان همزمان با ۲۲ بهمن