آغاز به کار دوره تربیت مربی قرآن کریم در جنوب کرمان

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، آیین آغاز دوره تربیت مربی قرآن کریم با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و با مشارکت موسسات فرهنگی قرآن و عترت آل یاسین و نسیم انتظار، امروز ۳۰ مردادماه در سالن […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، آیین آغاز دوره تربیت مربی قرآن کریم با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و با مشارکت موسسات فرهنگی قرآن و عترت آل یاسین و نسیم انتظار، امروز ۳۰ مردادماه در سالن شهید مداحی پور شهر جیرفت برگزار شد. این دوره در قالب سوره‌شناسی همراه با داستان، فیلم و بازی‌های جذاب به مدت سه روز برگزار می‌شود.

بهرام مسلمی‌مهنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این مراسم با بیان اینکه در بحث توسعه فرهنگی منطقه، نگاه متوازن ضروری است و ما به دنبال تحقق این مهم هستیم، به نگاه عدالت محور دولت سیزدهم به توسعه فرهنگی مناطق محروم اشاره کرد و گفت: بخشی از اعتبارات به فرهنگ اختصاص داده شده است.

وی ضمن تشکر از موسسه فرهنگی قرآن و عترت آل یاسین در ترویج فرهنگ قرآنی، گفت: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در پرتو ترویج فرهنگ قرآنی محقق می‌شود. ما نگاه جزیره‌ای به فرهنگ و هنر نداریم و بیشترین اعتبارات به قرآنی اختصاص داده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به اهمیت ترویج سبک زندگی قرآنی، تصریح کرد: آینده فرزندان ما در سایه انس با قرآن کریم تضمین می‌شود. به منظور توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح جنوب کرمان می‌طلبد که دوره‌ها و همایش‌های قرآنی در کلیه شهرستان‌ها برگزار شود.

انتهای پیام




آغاز به کار دوره تربیت مربی قرآن کریم در جنوب کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? آغاز به کار دوره تربیت مربی قرآن کریم در جنوب کرمان