آغاز به‌کار رسمی اردوهای راهیان مکتب شهید سلیمانی در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در اولین روز از هفته مقاومت در گلزار شهدا کرمان از آغاز به‌کار رسمی اردوهای راهیان مکتب شهید سلیمانی در کرمان خبر داد. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ سردار محمدعلی نظری عصر امروز در آیین افتتاحیه اردوهای راهیان مکتب شهید سلیمانی گفت: اردوی راهیان مکتب شهید سلیمانی […]

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در اولین روز از هفته مقاومت در گلزار شهدا کرمان از آغاز به‌کار رسمی اردوهای راهیان مکتب شهید سلیمانی در کرمان خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ سردار محمدعلی نظری عصر امروز در آیین افتتاحیه اردوهای راهیان مکتب شهید سلیمانی گفت: اردوی راهیان مکتب شهید سلیمانی از سال ۹۸ و ۹۹ مدنظر قرار گرفته و از سال ۱۴۰۰ به‌صورت خودجوش و قشری به‌راه افتاده است.

 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امروز با حضور سردار غلامرضا سلیمانی به‌صورت سالانه و ابلاغی از امروز آغاز می‌شود، عنوان کرد: از سال قبل سه نقطه سیر تشرف تعریف شده که زائران زیادی برای زیارت مشرف شدند و به کمک سازمان حفظ و نشر دفاع مقدس دوره‌ای برای هزار و ۲۰۰ نفر برگزار شد و راویانی برای این منظور تربیت شده‌اند.
 
وی با تاکید بر اینکه در کرمان مشکل زیرساخت داریم و اگرچه از همه اماکن شامل مدارس، تکایا، اردوگاه‌ها و حسینیه‌ها استفاده شده است،اظهار کرد: استانداری حدود ۱۸ هکتار زمین در اختیار ما قرار داده و در نظر داریم در اختیار استان‌ها قرار دهیم تا برای خود اردوگاه احداث کنند.
 
سردار نظری بیان کرد: ظرفیت زیرساخت‌های ما در شهر کرمان برای جمعیت حاضر در سالگرد محدود است که از این بابت عذرخواهیم و امیدواریم با کمک مسئولان سپاه، بسیج و استانداری این مشکل را حل کنیم.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: سال قبل۹۸ هزار و ۵۰۰ زائر از خارج استان و بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ نفر از ۷۰ کشور دنیا برای زیارت مرقد شهید والا مقام در گلزار شهدای کرمان حاضر شدند.
 
انتهای خبر/س.م




آغاز به‌کار رسمی اردوهای راهیان مکتب شهید سلیمانی در کرمان

منبع:آرمـان
? آغاز به‌کار رسمی اردوهای راهیان مکتب شهید سلیمانی در کرمان