آغاز بزرگ‌ترین حراج برخط خرده‌فروشی اموال تملیکی کشور در کرمان

مدیرکل اموال تملیکی استان کرمان گفت: بزرگ‌ترین حراج برخط (آنلاین) خرده‌فروشی اموال تملیکی از ساعت هشت صبح امروز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه در کرمان آغاز شد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به‌گفته مدیرکل اموال تملیکی استان کرمان، تمام اقدامات لازم برای برگزاری حراج خرده‌فروشی برخط در ایام‌الله دهه مبارک فجر انجام شده است و کارمندان […]

مدیرکل اموال تملیکی استان کرمان گفت: بزرگ‌ترین حراج برخط (آنلاین) خرده‌فروشی اموال تملیکی از ساعت هشت صبح امروز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه در کرمان آغاز شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به‌گفته مدیرکل اموال تملیکی استان کرمان، تمام اقدامات لازم برای برگزاری حراج خرده‌فروشی برخط در ایام‌الله دهه مبارک فجر انجام شده است و کارمندان دولت نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

عباس سام‌نژاد افزود: در سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی، این حراج برای لوازم خانگی برگزار شد که این مرحله از حراج بزرگترین حراج برخط در کشور خواهد بود.
وی با بیان اینکه حراج برخط خرده فروشی تاکنون با ۱۰ قلم کالا برگزار می‌شده است، تصریح کرد: در این حراج ۵۰ قلم انواع کالای لوازم خانگی مختلف از قبیل سرخ‌کن، آسیاب، ساندویچ‌ساز، جاروبرقی و دیگر وسایل در عرضه می‌شود.

سام‌نژاد اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند از ساعت هشت صبح روز سه شنبه ۱۷ بهمن‌ماه تا ساعت ۱۹ همین روز نسبت به ارائه پیشنهاد اقدام کنند.
وی گفت: انواع لوازم خانگی برقی در این حراج عرضه می‌شود و متقاضیان برای مشاهده و شرکت در این حراج می‌توانند با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کالا‌ها را مشاهده کنند و در تاریخ‌های اعلامی اقدام به پیشنهاد قیمت بدهند.

وی افزود: همه مردم به ویژه تمام کارمندان دولت می‌توانند در حراج مذکور که کالا‌های متعددی در سامانه ستاد ایران بارگذاری خواهد شد، شرکت و کالای خود را دریافت کنند.
سام نژاد تصریح کرد: برای بازید از کالا‌های موجود در حراج این اداره کل از سامانه ستاد ایران استفاده شده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران
انتهای خبر/ پسند




آغاز بزرگ‌ترین حراج برخط خرده‌فروشی اموال تملیکی کشور در کرمان

منبع:آرمـان
? آغاز بزرگ‌ترین حراج برخط خرده‌فروشی اموال تملیکی کشور در کرمان