آغاز بارندگی در استان کرمان از عصر پنجشنبه/ پیش بینی کاهش دما

فت فتو/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از بعداز ظهر پنجشنبه(۱۳ آبان) بارش ها در استان کرمان آغاز می شود و تا روز شنبه ادامه دارد؛ بارندگی روز پنجشنبه از نیمه جنوبی استان آغاز می شود و از جمعه کم کم کل استان را در بر می گیرد. “میترا یاوری” در […]

فت فتو/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از بعداز ظهر پنجشنبه(۱۳ آبان) بارش ها در استان کرمان آغاز می شود و تا روز شنبه ادامه دارد؛ بارندگی روز پنجشنبه از نیمه جنوبی استان آغاز می شود و از جمعه کم کم کل استان را در بر می گیرد.

“میترا یاوری” در گفت و گو با خبرنگار فت فتو درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز آسمان استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد است.

وی افزود: از بعداز ظهر پنجشنبه(۱۳ آبان) بارش ها در استان کرمان آغاز می شود و تا روز شنبه ادامه دارد؛ بارندگی روز پنجشنبه از نیمه جنوبی استان آغاز می شود و از جمعه کم کم کل استان را در بر می گیرد.

یاوری با اشاره به کاهش دمای هوا در استان کرمان از روز یکشنبه هفته آینده بیان کرد: از امروز تا صبح پنجشنبه پدیده خاص جوی در استان نداریم و ناپایداری ها در استان از عصر پنجشبه آغاز می شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: دمای هوای شهر کرمان صبح امروز پنج درجه بوده و پیش بینی می شود در گرم ترین ساعات به ۲۳ درجه برسد.

وی افزود: صبح امروز لاله زار با دمای صفر درجه سردترین و کهنوج و منوجان روز گذشته با دمای ۳۵ درجه گرم ترین نقاط استان بودند.

انتهای پیام




آغاز بارندگی در استان کرمان از عصر پنجشنبه/ پیش بینی کاهش دما

منبع:ایـسنا
? آغاز بارندگی در استان کرمان از عصر پنجشنبه/ پیش بینی کاهش دما