آغاز آبرسانی به ۱۰ روستای قلعه‌گنج

آبرسانی به ۱۰ روستای محروم قلعه‌گنج با حضور جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور در روستای سورگ آباد آغاز شد.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در آیین آغاز این طرح آبرسانی با حضور جانشین بسیج سازندگی کشوراعلام شد: عملیات آبرسانی به این روستاها با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۲ ماه […]

آبرسانی به ۱۰ روستای محروم قلعه‌گنج با حضور جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور در روستای سورگ آباد آغاز شد.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در آیین آغاز این طرح آبرسانی با حضور جانشین بسیج سازندگی کشوراعلام شد: عملیات آبرسانی به این روستاها با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۲ ماه انجام می شود و  هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی از آب آشامیدنی سالم بهره مند خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم  از افتتاح یک قرارگاه ملی جهادی دیگر در منطقه خبر داد وافزود: ۳۵۰ طرح به همت گروه های جهادی آغاز می شود که ۵۰ طرح در شرق استان و ۳۰۰ طرج در شهرستان های جنوبی از جمله قلعه گنج، رودبارجنوب، منوجان و … در عرصه های مختلف خواهند بود.

وی ادامه داد:برای  درختکاری نیز به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی، نهال در اختیار خانواده ها برای کاشت در منازل و مزارع داده می شود و همچنین در تثبیت و نگهداشت خاک با هماهنگی دستگاه ها و مطالعات انجام شده، درخت هایی برای تثبیت خاک در اختیار مردم استان کرمان قرار داده خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اجرای طرح های تعمیر و ساخت اماکن مسکونی و توزیع بسته های معیشتی در قلعه گنج تصریح کرد: گروه های جهادی اغلب از جوانان تشکیل شده و در تعطیلات نوروزی به خدمات رسانی به مردم ادامه می دهند.

 قلعه گنج در فاصله ۴۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان واقع شده است.

 




آغاز آبرسانی به ۱۰ روستای قلعه‌گنج

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? آغاز آبرسانی به ۱۰ روستای قلعه‌گنج