آغازساخت مدرسه اوتیسمی‌ها در کرمان

ساخت مدرسه دانش آموزان اوتیسم در شهر کرمان آغاز شد. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ساخت این مدرسه  با اعتبار حدود ۲۰۰ میلیارد ریال در قالب پویش کرمان دانا (همکاری اتاق بازرگانی و بخش خصوصی) و با مشارکت شرکت راهسازی و ساختمانی ۱۱۵ درمساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع واقع در خیابان سپه […]

ساخت مدرسه دانش آموزان اوتیسم در شهر کرمان آغاز شد.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ساخت این مدرسه  با اعتبار حدود ۲۰۰ میلیارد ریال در قالب پویش کرمان دانا (همکاری اتاق بازرگانی و بخش خصوصی) و با مشارکت شرکت راهسازی و ساختمانی ۱۱۵ درمساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع واقع در خیابان سپه شهر کرمان درحال انجام است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت که براساس برنامه سازمان نوسازی مدارس کشور در هر استان باید یک مدرسه ویژه دانش آموزان اوتیسم ساخته شود و با توجه به شرایط و نوع معلولیت این دانش آموزان ابعاد کلاس برای پذیرش حداکثر ۱۲ تا ۱۵ نفر طراحی شده و تعداد ۱۸ کلاس با فضا های جنبی شامل گفتار درمانی و کار درمانی پیش بینی شده است.

استاندار کرمان نیز در این مراسم با تشکر از همه متولیان ساخت این مدرسه اظهارامیدواری کرد که این کارهای خیر تداوم داشته باشد.

علی زینی وند افزود: احداث این مدرسه مقدمه ای باشد در بحث مناسب سازی فضاهای شهری، سازمانی، آموزشی و …تا طراحی سازه و معابر به گونه ای باشد که همه شهروندان جامعه منتفع شوند.

رییس اتاق بازرگانی کرمان نیز در این مراسم اعلام کرد: قرار است بهترین مدرسه اتوتیسم کشور در کرمان ساخته شود  ومدرن ترین مرکز نابینایان و ناشنوایان نیز تا چند ماه آینده در کرمان ‌افتتاح خواهد شد.

در پایان این مراسم هدایایی به دانش آموزان اوتیسم اهدا شد.

 

 




آغازساخت مدرسه اوتیسمی‌ها در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? آغازساخت مدرسه اوتیسمی‌ها در کرمان