آسفالت بیش از یک میلیون و٢٠٠ هزارمترمربع از معابر شهرکرمان

کرمان_معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان، گفت: بیش از یک میلیون و ۲۰۰‎ هزارمترمربع از معابر شهرکرمان در سال ١۴٠٢آسفالت شد. به گزارش خبرنگارمهر، محمدرضا یحیی ‎زاده، صبح دوشنبه ۲۸ اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آسفالت بیش از یک میلیون و ۲۰۰‎ هزارمترمربع از معابر شهرکرمان در سال ١۴٠٢ گفت: از این […]

کرمان_معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان، گفت: بیش از یک میلیون و ۲۰۰‎ هزارمترمربع از معابر شهرکرمان در سال ١۴٠٢آسفالت شد.

به گزارش خبرنگارمهر، محمدرضا یحیی ‎زاده، صبح دوشنبه ۲۸ اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آسفالت بیش از یک میلیون و ۲۰۰‎ هزارمترمربع از معابر شهرکرمان در سال ١۴٠٢ گفت: از این میزان معابر آسفالت‌شده، حدود یک میلیون مترمربع، مربوط به آسفالت معابر اصلی و فرعی و حدود ۲۰۰ هزار مترمربع، مربوط به لکه‌گیری آسفالت معابر و ترمیم نوارهای حفاری فیبر نوری بوده است.

وی با بیان اینکه طبق مقایسه و برآوردهای انجام‌شده، میزان آسفالت معابر در سال‌جاری نسبت به سال‌های گذشته، رشد چشم‌گیری داشته است افزود: دراین راستا میزان آسفالت معابر، نسبت به پنج سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

وی، افزود: آسفالت اجراشده در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل، رشد صد درصدی داشته است.

کد خبر ۶۰۵۷۹۰۳




آسفالت بیش از یک میلیون و٢٠٠ هزارمترمربع از معابر شهرکرمان

منبع: مــهر
? آسفالت بیش از یک میلیون و٢٠٠ هزارمترمربع از معابر شهرکرمان