آزمون ورود به مدارس استعدادهای درخشان دراستان کرمان برگزار می شود

کرمان- آزمون ورود به مدارس استعدادهای درخشان روزهای ۱ و ۲ تیر ۱۴۰۲ در ۱۰۵ حوزه امتحانی استان کرمان برگزار می شود. به گزارش نذیر کرمان، منصور شیخ پور رئیس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آزمون ورود به مدارس استعدادهای درخشان روزهای ۱ و ۲ تیر ۱۴۰۲ […]

کرمان- آزمون ورود به مدارس استعدادهای درخشان روزهای ۱ و ۲ تیر ۱۴۰۲ در ۱۰۵ حوزه امتحانی استان کرمان برگزار می شود.

به گزارش نذیر کرمان، منصور شیخ پور رئیس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آزمون ورود به مدارس استعدادهای درخشان روزهای ۱ و ۲ تیر ۱۴۰۲ در ۱۰۵ حوزه امتحانی شهرستان‌های استان کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: در آزمون استعدادهای درخشان ۱۱ هزار و ۲۳۱ نفر دانش آموز پایه ششم در ۷۶ حوزه در روز پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ و ۳ هزار و ۸۷۹ نفر دانش آموز پایه نهم تکمیل ظرفیت در ۲۹ حوزه در روز جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ با هم به رقابت می‌پردازند.

او در ادامه اظهار داشت: آزمون مدارس نمونه دولتی هم روز جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ برای دانش آموزان پایه نهم به دهم در ۱۰۹ حوزه اجرا در سراسر استان با حضور ۱۶ هزار و ۴۸ نفر دانش آموز در رشته‌های نظری و ۲ هزار و ۶۹۹ نفر دانش آموز در رشته‌های فنی برگزار می‌شود.

رئیس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان ضمن قدردانی از دبیران مصحح و عوامل اجرایی حوزه‌های تصحیح اوراق امتحانی اظهار داشت: روند تصحیح اوراق امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت در حال انجام است.

کد خبر ۵۸۱۵۷۹۰




آزمون ورود به مدارس استعدادهای درخشان دراستان کرمان برگزار می شود

منبع: مــهر
? آزمون ورود به مدارس استعدادهای درخشان دراستان کرمان برگزار می شود