آزمون جذب کادر اداری قوه قضاییه در کرمان برگزار شد

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان گفت: آزمون جذب کادر اداری قوه قضاییه همزمان با سراسر کشور ۲۰ اسفندماه در کرمان برگزار گردید. محمدباقر اسلامی در حاشیه برگزاری این آزمون در کرمان گفت: این آزمون در استان کرمان با حضور چهار هزار و ۴۸۶ متقاضی برگزار گردید که از این تعداد دو هزار و […]

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان گفت: آزمون جذب کادر اداری قوه قضاییه همزمان با سراسر کشور ۲۰ اسفندماه در کرمان برگزار گردید.

محمدباقر اسلامی در حاشیه برگزاری این آزمون در کرمان گفت: این آزمون در استان کرمان با حضور چهار هزار و ۴۸۶ متقاضی برگزار گردید که از این تعداد دو هزار و ۷۷۰ زن و یک هزار و ۷۱۶ نفر مرد هستند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: از این تعداد شرکت کننده، ۳۱۴ نفر شامل ۱۶ تقریرنویس، ۴ حسابدار، ۱۸ کاردان اقدامات تامینی و تربیتی، ۱۳ کارشناس شبکه، ۱۵ ماشین نویس و ۲۴۸ متصدی امور دفتری جذب دادگستری استان کرمان می‌شوند.

او گفت : قوه قضاییه به منظور تامین نیروی اداری موردنیاز اقدام به برگزاری آزمون استخدامی نموده و تلاش می‌کند که این افراد در سریعترین زمان ممکن با طی مراحل قانونی، در دستگاه قضایی مشغول به کار شوند.

گفتنی است؛ قوه قضائیه از طریق این آزمون در نظر دارد، تعداد ۹۶۰۰ نفر از افراد واجد شرایط را در دادگستری کل استان‌ها به‌صورت پیمانی استخدام نماید.

فت فتو کرمان کرمان




آزمون جذب کادر اداری قوه قضاییه در کرمان برگزار شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? آزمون جذب کادر اداری قوه قضاییه در کرمان برگزار شد