آزادی ۳۶ زندانی با همت انجمن حمایت زندانیان رفسنجان

فت فتو/کرمان مدیران در قبال  خانواده زندانیان مسئول هستند رئیس دادگستری رفسنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون زمینه آزادی ۳۶ زندانی با همت انجمن حمایت زندانیان این شهرستان و پیگیری دادگستری و دادستانی فراهم شده است. حجت الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمدی در جشن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان رفسنجان افزود: در حال حاضر ۲۳۰خانوار […]

فت فتو/کرمان مدیران در قبال  خانواده زندانیان مسئول هستند
رئیس دادگستری رفسنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون زمینه آزادی ۳۶ زندانی با همت انجمن حمایت زندانیان این شهرستان و پیگیری دادگستری و دادستانی فراهم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمدی در جشن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان رفسنجان افزود: در حال حاضر ۲۳۰خانوار تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان شهرستان رفسنجان قرار دارند.
وی با اشاره به این مطلب که خانواده زندانیان از نظر عاطفی و حمایت مادی شکننده‌ترین قشر جامعه هستند و همه در قبال خانواده زندانیان مسئول هستیم، تاکید کرد: طی سال جاری ۸۵۰ بسته معیشتی به ارزش بالغ بر چهار میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال در بین این خانواده ها توزیع شده است.
این مقام قضایی با بیان اینکه مردم رفسنجان مردم خیر و نجیبی هستند و این شهرستان طی سال‌ها شهر اول کشور در جهاد مدرسه‌سازی بوده است، اظهارداشت: رفسنجان نخستین شهری است که به همت خیرین اولین دستگاه ام‌آرآی کشور را خریداری کرد و اولین وقف برای امنیت کشور را دارد.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد از موقوفات هلال‌احمر کشور در رفسنجان است، اظهاردشت: طی سال جاری برای حدود  ۵۰ الی ۶۰ مددجو توسط واحد اشتغال وحرفه آموزی اداره زندان و با همکاری انجمن حمایت اشتغال زایی شده است و حدود ۱۵ نفر از همسران ودختران زندانیان نیازمند نیز معرفی به اشتغال شده اند.
وی از اهدای ۳۵۰ میلیون ریال کمک های نقدی و موردی به خانواده زندانیان نیازمند نیز اشاره کرد و افزود: در سال جاری ۵۰ مورد معرفی به بانک جهت دریافت وام نیز انجام شده است.
رئیس دادگستری رفسنجان با تأکید بر اینکه باید اولویت‌ها را در جامعه درک کنیم، ادامه داد: در رفسنجان با وجود ادارت بهزیستی، کمیته امداد، خیریه‌ها، دستگاه قضایی هم در قبال افراد وظیفه  دارد و باید از احوال مردم باخبر باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی همچنین با اشاره به برگزاری جشن حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند، تصریح کرد: مجموع واریزی‌نقدی و تعهدات‌ نقدی خیران در این جشن نیز دو میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام




آزادی ۳۶ زندانی با همت انجمن حمایت زندانیان رفسنجان

منبع: ایـسنا
? آزادی ۳۶ زندانی با همت انجمن حمایت زندانیان رفسنجان