آری مردم ایران به جمهوری اسلامی ایران

پس از گذشت حدود ۵۰ روز از پیروزی ملت ایران برابر استبداد، مردم با شرکت در همه پرسی یک دل و یک صدا با برقراری جمهوری اسلامی موافقت کردند. پس از گذشت حدود ۵۰ روز از پیروزی ملت ایران برابر استبداد، مردم با شرکت در همه پرسی یک دل و یک صدا با برقراری جمهوری […]

پس از گذشت حدود ۵۰ روز از پیروزی ملت ایران برابر استبداد، مردم با شرکت در همه پرسی یک دل و یک صدا با برقراری جمهوری اسلامی موافقت کردند.

پس از گذشت حدود ۵۰ روز از پیروزی ملت ایران برابر استبداد، مردم با شرکت در همه پرسی یک دل و یک صدا با برقراری جمهوری اسلامی موافقت کردند.

پس از پیروزی بزرگترین انقلاب قرن در ۲۲ بهمن سال ۵۷، به دعوت امام خمینی (ره) مردم ایران در همه پرسی روز‌های ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸ در سراسر ایران شرکت کردند و ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی رای آری دادند.
بااعلام نتایج این روز را روز جمهوری اسلامی نامیدند.
به همین مناسبت و با حضور مسولین استانی در میدان عاشورای کرمان پرچم سه رنگ ومقدس جمهوی اسلامی ایران برافراشته و به اهتزار در آمد.
این مراسم با حضور نیرو‌های نظامی و مسولین استانی و نهاد‌های دولتی و پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی همراه بود

 

کد ویدیو

 
 
مراسم بزرگداشت روز جمهوری اسلامی در گلزار شهدای شهر کرمان برگزار شد 
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم روز جمهوری اسلامی را روز امامت امت و روز عزت و شرافت ملت ایران دانست .
حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی استقرار نظام اسلامی را وعده قرآن بیان کرد و افزود: به برکت این نظام است که بزرگانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی رشد و پرورش یافتند و خود. خالق مکتب هدایت گر و عمیق اسلامی شدند .
وی پاسداری از جمهوری اسلامی را پاسداری از اسلام دانست و خاطر نشان کرد :اما م راحل در وصیت نامه سیاسی الهی خود بارها بر پاسداری از نظام اسلامی بوسیله همگان تاکید کرده اند .
 
 
 




آری مردم ایران به جمهوری اسلامی ایران

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? آری مردم ایران به جمهوری اسلامی ایران