آرش برهانی: روزهای بد ۱۴۰۰ بیشتر از روزهای خوبش بود

مدیر آکادمی باشگاه استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت در سال ۱۴۰۱ می‌توانند عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را از آن خود کنند. آرش برهانی، مدیر آکادمی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با فت فتو، درباره عید نوروز و اتفاقاتی که در سال ۱۴۰۰ افتاد، سحن گفت. مشروح این گفت‌وگو را می‌خوانید. درباره عید نوروز صحبت […]

مدیر آکادمی باشگاه استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت در سال ۱۴۰۱ می‌توانند عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را از آن خود کنند.

آرش برهانی، مدیر آکادمی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با فت فتو، درباره عید نوروز و اتفاقاتی که در سال ۱۴۰۰ افتاد، سحن گفت. مشروح این گفت‌وگو را می‌خوانید.

درباره عید نوروز صحبت کنید. شما معمولا چگونه روزهای عید را سپری می‌کنید؟

سال نو را در ابتدا به مردم ایران تبریک می‌گویم. ان‌شاءلله سالی خوب و همراه با سلامتی برای مردم باشد. من روزهای عید را در کنار خانواده هستم و کار خاصی نمی‌کنیم و مثل بقیه‌ها، روزهای عید را در کنار خانواده سپری می‌کنیم.

ترجیح شما برای تعطیلات نوروز چیست؟

من برنامه‌ ریزی خاصی ندارم. در برخی‌های سال‌های عید من به مسافرت می‌روم.

بهترین خاطره‌ای که از سال تحویل و عید نوروز دارید، چیست؟

خاطرات زیادی دارم. سال گذشته به همراه خانواده می‌خواستیم به جایی برویم تا در آنجا سال را تحویل کنیم. حدود ۵ دقیقه به سال تحویل باقی مانده بود و همین که رسیدیم به آنجا، ۲ دقیقه دیگر سال تحویل می‌شد. این خاطره خیلی خوبی بود که از آن جمع در آن مکان داشتیم. متاسفانه امسال از آن جمع پدر خانم و مادر خانمم دیگر در قید حیات نیستند. 

جای چه کسان دیگری عید امسال در زندگی‌تان خالی است؟

خیلی‌ها هستند. من به وجود پدر و مادرم نیاز دارم اما آن‌ها کرمان هستند. خیلی اقوام از من دور هستند. ولی امسال بعد از ۵ سال توانستم پدر و مادرم را دم سال تحویل بینیم.

سال ۱۴۰۰ در زندگی شخصی‌تان سال خوبی بود؟

نمی‌شود گفت خوب یا بد بود. زندگی همین است و همیشه خوبی و بدی‌ها کنار هم هستند. من سالی را سراغ ندارم که از اول تا آخرش خوب باشد. به دنیا آمدن پسرم اتفاق خیلی خوبی بود اما از دست دادن پدرخانم و مادر خانم من برای من تلخ بود. هر سالی شرایط خاص خودش را دارد و در سال ۱۴۰۰ روزهای خوب داشتم و روزهای بد هم داشتم اما روزهای خوبش کمتر بود!

این وضعیت برای خیلی‌ها ممکن است پیش آمده باشد.

بله. هر روز که از خواب بلند می‌شدیم، متوجه می‌شدیم که یک عزیز یا دوستی از دست رفته است و این اذیت‌کننده بود. در این شرایط هم شاهد اتفاقات بیشتری از این دست بودیم اما امیدوارم با وجود بهتر شدن شرایط کرونا، دیگر شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم.

خاطره‌ای از روزهایی که در استقلال بازی می‌کردید که با عید نوروز تلاقی داشت، در ذهن دارید؟

ما ۲ سال را به خاطر اردوهایی که در تیم داشتیم، در کنار هم‌تیمی‌ها تحویل کردیم. آن اتفاق هم جذابیت‌های خاص خودش را داشت ولی از طرفی هم سخت بود که در اردو باشیم و سال را تحویل کنیم اما وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که آن موقع حال خوش خودش را داشت.

شما در داربی ۷۱ که در زمان عید نوروز برگزار شد، توانستید گلزنی کنید. از آن موقع خاطره خاصی دارید؟

ما سال را در آن موقع در اردو تحویل نکردیم و از روز دوم فروردین به تمرینات آمدیم و روز دهم فروردین هم بازی داربی برگزار شد و خدا به ما  کمک کرد و توانستیم یک گل سه امتیازی و شیرین به ثمر برسانیم.

آرش برهانی: روزهای بد ۱۴۰۰ بیشتر از روزهای خوبش بود

آقای برهانی شما در سال ۱۴۰۰ به عنوان سرمربی تیم امید استقلال و مدیرآکادمی باشگاه فعالیت داشتید. روند امور در سالی که گذشت، چطور بود؟

امسال سال سختی در این حوزه داشتیم. ما وقتی شروع کردیم که همه تیم‌ها خودشان را بسته بودند و شرایط سختی در تیم امید داشتیم اما به خاطر عشقی که به این جوانان داشتم، آمدم و کار کردم. من در ۲ سالی که در آکادمی بودم، با شرایط و مشکلات آکادمی آشنا بودم و این وظیفه را آقای آجورلو به من سپرده است و امیدوارم از پس از این وظیفه بربیایم.

آرش برهانی: روزهای بد ۱۴۰۰ بیشتر از روزهای خوبش بود

برنامه‌ریزی شما برای سال ۱۴۰۱ در حوزه آکادمی باشگاه چیست؟

کار که خیلی زیاد است و خیلی برنامه‌ها برای سال جدید دارم. برای سال جدید باید با انرژی‌تر باشیم و بیشتر وقت بگذاریم تا بتوانیم یک کار ماندگار انجام دهیم.

استقلال فرهاد مجیدی را در سال ۱۴۰۰ چطور دیدید؟

سال خیلی خوبی برای استقلال بود. همانطور که مشخص است، آبی‌ها رکوردهای قابل توجهی جابجا کردند. استقلال در این فصل توانست شرایط خوبی پس از ۴-۳ سال کم‌لطفی‌هایی که بود، پیدا کند اما امسال توانست حق خود را بگیرد و به آن چیزی که لیاقتش را دارد، برسد.

فکر می‌کنید بهترین اتفاقی که می‌تواند برای استقلال در سال ۱۴۰۱ رقم بخورد، چه می‌تواند باشد؟

به نظر من قهرمانی لیگ برتر مهم‌ترین مساله برای استقلال در سال آینده است. آبی‌ها در جام حذفی و لیگ برتر می‌توانند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند و امیدواریم با توجه به اینکه این تیم در آسیا حضور ندارد، تمرکز خود را روی این ۲ جام بگذارد و به موفقیت برسد.

مهم‌ترین آرزوی فوتبالی و غیرفوتبالی‌تان در سال ۱۴۰۱ چیست؟

آرزوی فوتبالی‌ من، قهرمانی استقلال در لیگ برتر و آرزوی غیر فوتبالی من، سلامتی تمام عزیزان و مردم کشورم است که فکر می‌کنم این بزرگ‌ترین آرزو می‌تواند باشد.

انتهای پیام




آرش برهانی: روزهای بد ۱۴۰۰ بیشتر از روزهای خوبش بود

منبع: ایــسنا
?آرش برهانی: روزهای بد ۱۴۰۰ بیشتر از روزهای خوبش بود : اخبار استان کرمان – ورزشی