آذرباد: عنوان بهترین گل‌ساز لیگ؟ چرا که نه/ بازیکن تراکتور هند پنالتی انجام داد

بازیکن مس رفسنجان معتقد است نباید روی این تیم فشار روانی ایجاد کرد. به گزارش فت فتو، مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ تراکتور را شکست دهد و با ۱۷ امتیاز بالاتر از استقلال در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. بهترین بازیکن مس در دیدار […]

بازیکن مس رفسنجان معتقد است نباید روی این تیم فشار روانی ایجاد کرد.

به گزارش فت فتو، مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ تراکتور را شکست دهد و با ۱۷ امتیاز بالاتر از استقلال در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. بهترین بازیکن مس در دیدار مقابل تراکتور، محسن آذرباد بود که با دو پاس گلی که به هم‌تیمی‌هایش داد، نقش به سزایی در برد مس داشت. هم‌چنین آذرباد تعداد پاس گل‌هایش را به عدد ۴ رساند و به صدر جدول پاس گل‌دهندگان لیگ برتر صعود کرد.

محسن آذرباد در گفت‌وگو با فت فتو درباره عملکرد مس رفسنجان مقابل تراکتور و بردی که کسب کردند، اظهار کرد: ما پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی مقابل تراکتور داشته باشیم ولی خدا را شکر با آنالیز خوبی که از حریف داشتیم، عملکرد خوبی داشتیم. هم‌چنین می‌دانستیم که در زمین خودمان می‌توانیم بهتر بازی کنیم و به همین دلیل از همان ابتدا، فشار زیادی به تراکتور وارد کردیم و در نهایت توانستیم پیروز از زمین بازی خارج شویم.

این بازیکن مس رفسنجان که در فصول ۹۷-۹۶، ۹۸-۹۷ و ۹۹-۹۸ لیگ یک به ترتیب با ۱۱، ۹ و ۱۸ پاس گل، بهترین گل‌ساز این رقابت شده بود، در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند این عنوان را در لیگ برتر هم تکرار کند، توضیح داد: من از بابت پاس‌گل‌هایی که می‌دهم خوشحالم و خدا را شاکر هستم. پیش‌بینی آینده سخت است ولی تلاش می‌کنم که بهترین عملکرد را هم برای تیم و هم برای شخص خودم داشته باشم. عنوان بهترین گل‌ساز لیگ برتر، چیز دور از دسترسی نیست چون این عنوان را در لیگ یک بارها کسب کرده‌ام.

او در ادامه گفت‌وگویش با فت فتو درباره نحوه رخ دادن پنالتی روی منشا در بازی با تراکتور بیان کرد: من هیچوقت راجع به داوری صحبت نکردم و نمی‌کنم. من به داور و تصمیماتش احترام می‌گذارم. داوران هم بعضا اشتباه دارند و امیدوارم هر چه زودتر VAR به فوتبال ایران بیاید تا تیمی از داوری متضرر نشود. درباره صحنه پنالتی با تراکتور هم کارشناسان باید نظر بدهند اما چیزی که ما درون زمین دیدیم، این بود که توپ به دست مدافع تراکتور برخورد کرد و داور خطای هند پنالتی اعلام کرد.

آذرباد در پایان درباره افزایش توقعات از مس رفسنجان و تاثیرش روی عملکرد این تیم گفت: جایگاه تعیین کرد برای تیم فشار ایجاد می‌کند و کار درستی نیست. مهم این که ما، اعضای تیم تمام تلاش و انرژی‌مان را بگذاریم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. با چند برابر کردن تلاش‌مان می‌توانیم جایگاه خوبی کسب کنیم. در کل هدف ما این است که بازی به بازی پیش برویم و رشد کنیم. در آخر امیدوارم بتوانیم در کنار مجموعه خوب مس رفسنجان نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام




آذرباد: عنوان بهترین گل‌ساز لیگ؟ چرا که نه/ بازیکن تراکتور هند پنالتی انجام داد

منبع:ایـسنا
? آذرباد: عنوان بهترین گل‌ساز لیگ؟ چرا که نه/ بازیکن تراکتور هند پنالتی انجام داد