آخرین کاروان دانش‌آموزی رودبار از جازموریان راهی سرزمین نور شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار‌جنوب گفت: آخرین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی رودبارجنوب در از جازموریان راهی سرزمین نور شد. به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《نذیر کرمان》؛ آسایش و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است. در همین راستا و به منظور آشنایی دانش‌آموزان با سیره شهدا  […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار‌جنوب گفت: آخرین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی رودبارجنوب در از جازموریان راهی سرزمین نور شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《نذیر کرمان》؛ آسایش و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است. در همین راستا و به منظور آشنایی دانش‌آموزان با سیره شهدا  اردوهای راهیان نور راه‌اندازی شدند.

راهیان نور یکی از بزرگترین و موفق‌ترین برنامه‌های فرهنگی کشور به شمار می‌رود که با رویکرد ارزشی و انقلابی انجام می‌شود و سبب ترویج ارزش‌ها در بین دانش‌آموزان می‌شود.

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر آخرین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان رودبار جنوب در قالب یک دستگاه اتوبوس از دانش‌آموزان جازموریانی راهی مناطق جنگی جنوب شدند.

اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در تشریح این خبر به خبرنگار رودبار ما گفت: هر نظام و حکومت آرمانی دارد و آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

وی بیان کرد: اگر کاروان راهیان‌نور نبود از موضوعات جنگ تحمیلی و دفاع مقدس چیزی در ذهن‌های نسل سوم و چهارم انقلاب که آن روزها را ندیده‌اند متصور نمی‌شد.

حاجب گفت: این اعزام‌ها درقالب درس آمادگی دفاعی و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی و انس دانش‌آموزان با این مقوله انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب تصریح کرد: در این سفر دانش آموزان از مناطقی همچون یادمان طلائیه، یادمان هویزه، یادمان عملیات والفجر هشت (اروند)، یادمان شهدای شلمچه و معراج شهدای شهر اهواز بازدید می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: ملت ما با اتحاد، همدلی، یکرنگی و عهدی که با شهدا بسته‌اند، در برابر دشمن ایستادند و دانش آموزان به‌عنوان سفیران شهدا می‌توانند زمینه‌ساز خوبی برای ایجاد اتحاد و همدلی باشند.

گفتنی است، از سال ۷۶ و در اوج گرایش دشمن به سمت جنگ نرم، کاروان‌های راهیان نور برای مقابله با توطئه‌های نرم دشمن و ایجاد کار فرهنگی شکل گرفت.

این کاروان دانش‌آموزی آخرین کاروان دانش‌آموزی بسیج دانش‌آموزی شهرستان رودبار جنوب است که از شهرستان جازموریان راهی سرزمین نور شدند.

منبع: رودبار ما

انتهای خبر/پورحیدر




آخرین کاروان دانش‌آموزی رودبار از جازموریان راهی سرزمین نور شد

منبع:آرمـان
? آخرین کاروان دانش‌آموزی رودبار از جازموریان راهی سرزمین نور شد