آخرین وضعیت پرونده قتل ۹ نفر در رفسنجان

کرمان-رئیس‌کل دادگستری استان کرمان آخرین وضعیت پرونده قتل ۹ نفر در رفسنجان را تشریح کرد و گفت:پیگیری‌های لازم در این پرونده در دست انجام است تا با صدور رأی نهایی، مراحل اجرای حکم دنبال شود. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در آئین افتتاح حوزه قضائی نوق رفسنجان به پرونده حادثه روز تاسوعای […]

کرمان-رئیس‌کل دادگستری استان کرمان آخرین وضعیت پرونده قتل ۹ نفر در رفسنجان را تشریح کرد و گفت:پیگیری‌های لازم در این پرونده در دست انجام است تا با صدور رأی نهایی، مراحل اجرای حکم دنبال شود.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در آئین افتتاح حوزه قضائی نوق رفسنجان به پرونده حادثه روز تاسوعای سال گذشته در بخش نوق رفسنجان اشاره و بیان کرد: در این پرونده اتفاق بسیار بدی رخ داد و قلوب همگان جریحه دار شد به طوری که یک جانی ۶ تبعه افغانستانی و چهار نفر از مردم این شهر را مظلومانه کشت که با دستورات قضائی و تلاش فراجا در همان شب حادثه که قصد فرار از منطقه را داشت، دستگیر و پرونده قضائی نیز تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه در این پرونده تفکیک بین مقتولان ایرانی و افغانستانی انجام شد افزود: از آنجا که دسترسی به خانواده‌های مقتولان افغان آسان نبود و مدت زمان رسیدگی به آن طولانی می‌شد؛ پرونده اتباع ایرانی و افغانستانی تفکیک و رسیدگی شد و براساس تقاضای خانواده‌های محترم و عزادار سه نفر تقاضای قصاص و یک نفر تقاضای دیه کرده است.

وی ضمن بیان اینکه محکوم این پرونده به سه فقره قصاص و یک فقره پرداخت دیه محکوم و پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده است، ادامه داد: پیگیری‌های لازم در این پرونده در دست انجام است تا با صدور رأی نهایی، مراحل اجرای حکم دنبال شود.

حجت الاسلام حمیدی افزود: پیگیری‌هایی از سوی دستگاه اجرایی درباره این پرونده دردست انجام است که نتایج آن نیز به مردم اعلام خواهد شد.

کد خبر ۵۸۳۱۹۰۴




آخرین وضعیت پرونده قتل ۹ نفر در رفسنجان

منبع: مــهر
? آخرین وضعیت پرونده قتل ۹ نفر در رفسنجان