آخرین وضعیت جاده‌های استان کرمان/ محور بم – کرمان همچنان مسدود است

گروه استان‌ها- رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان با اشاره به آخرین وضعیت محورهای استان کرمان گفت: محور بم – کرمان همچنان مسدود است. – اخبار استانها – سرهنگ علی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان کرمان اظهار داشت: از حدود ساعت ۱۰ امروز شاهد وزش گرد […]

گروه استان‌ها- رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان با اشاره به آخرین وضعیت محورهای استان کرمان گفت: محور بم – کرمان همچنان مسدود است.

– اخبار استانها –

سرهنگ علی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان کرمان اظهار داشت: از حدود ساعت ۱۰ امروز شاهد وزش گرد و خاک شدید، ورود ریزگرها به سطح جاده و طوفان شن در محدوده پلیس‌راه ماهان به سمت بم هستیم.

وی با بیان اینکه به علت شرایط نامساعد جوی مجبور به انسداد محور کرمان – بم شدیم افزود: در حال حاضر شعاع دید در این محور بسیار کم و پایین بوده و به کمتر از ۱۰ متر رسیده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان با اشاره به اینکه از رانندگان درخواست داریم که از تردد در طول این محور خودداری کرده و در صورت تردد در این محور در اولین مکان امن و پارکینگ متوقف شوند گفت: رانندگان حتما چراغ‌های خود را روشن کرده و با روشن کردن فلاشرها خود را به اولین پارکینگ برسانند تا شاهد حوادث و تصادفات زنجیره‌ای نباشیم.

وی با بیان اینکه براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی این وضعیت تا فردا ادامه دارد افزود: در حال حاضر از پلیس‌راه ماهان به سمت بم مسیر مسدود بوده و توصیه می‌شود کسانی که قصد سفر در محورهای شرق استان کرمان را دارند حتما قبل از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

رضایی با تاکید بر اینکه رانندگان صبر و حوصله داشته باشند و به محض اینکه وضعیت این محور مساعد شده و رفع مسدودیت شد، بتوانند به سفر خود ادامه دهند گفت: بقیه محورهای استان کرمان مشکل خاصی نداشته و در صورت بروز مشکل در این محورها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز و فردا در محور انار به سمت استان یزد و محور رفسنجان وزش گرد و خاک را داریم افزود: از رانندگان درخواست داریم از ترددهای و سفرهای غیر ضرور در این محورها پرهیز کرده و حتما قبل از آغاز سفر از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

طوفان شن محور بم – کرمان را مسدود کرد
جولان ریزگردها در آسمان غبارآلود “انار”/ شاخص آلایندگی خطرناک شد
هجوم ریزگردها به استان کرمان/ شهرستان انار تعطیل شد

فهیمه راستی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان نیز با اشاره به اینکه امروز وزش باد، طوفان و گرد و خاک در اکثر مناطق استان کرمان  پیش‌بینی می‌شود اظهار داشت: شدت وزش باد در مناطق شرق، شمال، غرب، شمال غرب، مرکز و جنوب شرق استان بیشتر است.

وی با بیان اینکه کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی و افزایش غلظت ریزگرد‌ها در این مناطق دور از انتظار نیست افزود: رانندگانی که قصد تردد از مسیر‌های استان کرمان را دارند حتما قبل از سفر از شرایط جاده‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




آخرین وضعیت جاده‌های استان کرمان/ محور بم – کرمان همچنان مسدود است

منبع: تسنــیم
? آخرین وضعیت جاده‌های استان کرمان/ محور بم – کرمان همچنان مسدود است