آخرین فرصت ساکت در مس/ اولتیماتوم مدیران به الهامی

مدیران باشگاه مس رفسنجان به دنبال تغییرانی در بدنه تیم خود هستند و بابت عدم نتیجه در بازی امروز برابر پرسپولیس به ساکت الهامی هشدار داده اند. به گزارش نذیر کرمان، تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول باید امروز در ورزشگاه شهدای مس از تیم پرسپولیس میزبانی کند. شاگردان […]

مدیران باشگاه مس رفسنجان به دنبال تغییرانی در بدنه تیم خود هستند و بابت عدم نتیجه در بازی امروز برابر پرسپولیس به ساکت الهامی هشدار داده اند.

به گزارش نذیر کرمان، تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول باید امروز در ورزشگاه شهدای مس از تیم پرسپولیس میزبانی کند. شاگردان ساکت الهامی در فصل بیست و سوم آمار ۴ پیروزی، دو تساوی و ۸ شکست را به ثبت رسانده‌اند و با ۱۴ امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار دارند.

در هفته‌های اخیر بحث پیرامون تغییر در کادر فنی این تیم به دلیل عدم نتایج خوب شنیده می‌شد و حالا مدیران این باشگاه به ساکت الهامی اولتیماتوم داده‌اند تا در صورت نتیجه نگرفتن برابر پرسپولیس احتمال دارد او را از سمتش برکنار کنند.

مس رفسنجان در این فصل بسیار عملکرد بدی داشته و علاوه بر آمار ضعیف در خط حمله، این تیم دارای دومین خط دفاع ضعیف لیگ برتر تا پیش از دیدار با پرسپولیس با دریافت ۲۱ گل است. الهامی یکبار در میانه‌های نیم فصل از سمت خود کناره گیری کرده بود که با مخالفت اعضای هیأت مدیره این باشگاه همراه شد و باید دید در پایان بازی با پرسپولیس چه شرایطی برای نیمکت این تیم به وجود می‌آید.

همچنین هنوز پنجره نقل و انتقالاتی این تیم به دلیل شکایت لوسیانو پریرا باز نشده است و مسی‌ها نمی‌توانند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرند.

کد خبر ۵۹۸۲۰۶۵




آخرین فرصت ساکت در مس/ اولتیماتوم مدیران به الهامی

منبع: مــهر
? آخرین فرصت ساکت در مس/ اولتیماتوم مدیران به الهامی