آخرین تمرین مسی‌ها قبل از اعزام به تهران

تیم فوتبال صنعت مس کرمان باید روز سه شنبه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی برود. علی زینی وند استاندار کرمان به اتفاق پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، هیئت همراه و مسئولان باشگاه صنعت مس کرمان از آخرین تمرین تیم بزرگسالان مس کرمان قبل از اعزامش به […]

تیم فوتبال صنعت مس کرمان باید روز سه شنبه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی برود.

علی زینی وند استاندار کرمان به اتفاق پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، هیئت همراه و مسئولان باشگاه صنعت مس کرمان از آخرین تمرین تیم بزرگسالان مس کرمان قبل از اعزامش به تهران بازدید کرد.

زینی وند در این بازدید، ضمن خدا قوت به مسئولان باشگاه، کادر مربیگری و بازیکنان تیم، ابراز امیدواری کرد، این تیم با روحیه و نشاط خود به قهرمانی نهایی دست یابد.  

استاندار کرمان گفت: روحیه پیروزی میان بازیکنان و کادر تیم وجود دارد و روند بازی‌ها نشان داده که لیاقت، توانمندی و انگیزه قهرمانی و بازگشت به جایگاه اولیه را دارد.  

زینی وند می‌گوید: برای هر نوع حمایتی در کنار تیم هستیم و سعی می‌کنیم زمینه‌ای را فراهم کنیم تا بازی‌های آینده در کرمان با حضور پرشور تماشاگران برگزار شود.

او گفت: هر نوع کمکی از ما بر آید به دلیل اهمیت تیم و توقع و نشاطی که در بین مردم ایجاد می‌کند، در کنار آن‌ها هستیم.

امروز لیگ دسته یک و لیگ برتر در تسخیر کرمانی هاست

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز گفت: امروز تیم صنعت مس کرمان جایگاه مناسبی را در ۹ هفته باقی مانده از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور برای خود تثبیت کرده است.

او که امیدوار است مس کرمان بازی‌های باقی مانده را با برد به پایان برساند، می‌گوید: اگر همین اتفاق بتواند رقم بخورد، ما امید داریم صعود زودهنگامی را به رقابت‌های لیگ برتر کشور داشته باشیم و انشالله مس بعد از ۸ سال به آنجایی که جایگاه واقعی خودش است، برگردد.

پاریزی گفت: امروز خوشبختانه ورزش استان کرمان در بین بسیاری از استان‌های کشور سرآمد است؛ طوری که قریب به ۵۰ تیم از این استان در سطح لیگ‌های برتر کشور فعالیت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان می‌گوید: ۲ تیم فوتبالی هم از این استان در سطح رقابت‌های لیگ برتر کشور وجود دارد که امروز جایگاهشان نیز مناسب است و در مجموع می‌توان گفت، هم لیگ دسته یک و هم لیگ برتر در تسخیر کرمانی هاست و این واقعاً برای همه کسانی که مجموعه ورزش استان را الگو قرار می‌دهند و مجموعه جوانان و نوجوانانی که می‌تواند موجبات غرور و انگیزه شان فراهم شود تا در رقابت‌های ورزشی حضور پیدا کنند، جای افتخار دارد.

پاریزی از استاندار کرمان که همیشه ورزش استان کرمان را حمایت و اخبار و اطلاعاتش را رصد می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در زمان مسئولیت شما به عنوان استاندار کرمان این اتفاق بتواند به عنوان آخرین و تکمیل کننده پازل افتخارات ورزش استان رقم بخورد و در حقیقت تیمی که جایگاه آسیایی داشته، بتواند دوباره موجبات نشاط مردم را فراهم کند.

فت فتو کرمان کرمان




آخرین تمرین مسی‌ها قبل از اعزام به تهران

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? آخرین تمرین مسی‌ها قبل از اعزام به تهران