آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره شعر رضوی مشخص شدند

کرمان – دبیر تخصصی بیست و هشتمین جشنواره شعر رضوی کرمان از نهایی شدن آثار راه یافته به مرحله سوم و نهایی داوری این جشنواره خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، سیدمحمدجواد شرافت گفت: از حدود هزار اثر، ۲۸۰ اثر بر اساس رأی هیئت داوران به مرحله دوم راه یافتند و سپس ۹۲ اثر برای […]

کرمان – دبیر تخصصی بیست و هشتمین جشنواره شعر رضوی کرمان از نهایی شدن آثار راه یافته به مرحله سوم و نهایی داوری این جشنواره خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، سیدمحمدجواد شرافت گفت: از حدود هزار اثر، ۲۸۰ اثر بر اساس رأی هیئت داوران به مرحله دوم راه یافتند و سپس ۹۲ اثر برای به مرحله نهایی انتخاب شد.

وی افزود: در پایان پنج اثر به عنوان برگزیده، پنج اثر به عنوان شایسته تقدیر و یک اثر در بخش موضوع ویژه «حاج قاسم؛ خادم‌الرضا» اعلام خواهد شد.

شرافت تصریح کرد: هم اکنون سه داور این جشنواره مشغول داوری آثار رسیده به بخش پایانی هستند و طی امروز و فردا نتایج داوری آنها جمع بندی و نهایی خواهد شد.

دبیر تخصصی جشنواره شعر رضوی گفت: نتایج و نفرات برگزیده این جشنواره در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره شعر رضوی که ۲۳ اردیبهشت ماه جاری در کرمان برگزار خواهد شد، اعلام و از برگزیدگان جشنواره تقدیر می‌شود.

کد خبر ۵۷۷۳۲۱۹




آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره شعر رضوی مشخص شدند

منبع: مــهر
? آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره شعر رضوی مشخص شدند