آب و تکمیل نشدن زیرساخت‌ها دغدغه اصلی استان کرمان هستند

فت فتو/کرمان استاندار کرمان توسعه متوازن را از سیاست‌های کاری خود برشمرد و اظهار کرد: آب و عدم تکمیل زیرساخت‌ها از مشکلات استان هستند. به گزارش فت فتو، “علی زینی‌وند” عصر امروز ۳۰ آبان ماه در نشست بررسی مشکلات زیرساختی شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان بافت […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان توسعه متوازن را از سیاست‌های کاری خود برشمرد و اظهار کرد: آب و عدم تکمیل زیرساخت‌ها از مشکلات استان هستند.

به گزارش فت فتو، “علی زینی‌وند” عصر امروز ۳۰ آبان ماه در نشست بررسی مشکلات زیرساختی شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان بافت زادگاه سردار سلیمانی است.
وی کرمان را استانی ثروتمندی دانست و بیان کرد: بار بزرگی از درآمد کشور در این استان رقم می‌خورد به گونه‌ای که در هفت ماهه سال جاری حدود هفت هزار میلیارد تومان که حدود ۷۰ درصد حقوق دولتی کشور از معادن این استان به خزانه واریز شد. افزایش درآمد مالیاتی استان کرمان ۲۴۰۰ میلیارد تومان است.
استاندار کرمان از توسعه نامتوازن این استان انتقاد کرد و افزود: همواره شرق و جنوب استان کرمان را جزو مناطق محروم می‌شناسیم اما برخی نقاط بافت و ارزوئیه جزو مناطق محروم و برخی مناطق استان کرمان جزو محروم‌ترین مناطق کشور هستند.
وی توسعه متوازن را از سیاست‌های کاری خود برشمرد و اظهار کرد: آب و تکمیل زیرساخت‌ها از مشکلات استان هستند.
به گزارش فت فتو، “خضریان” سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد شهدای نیروی انتظامی منطقه سمسور بم که در چند روز گذشته به شهادت رسیدند گفت: نیروی انتظامی با حداقل حقوق، نظم و امنیت را ایجاد می‌کند.
وی با بیان اینکه برخی‌ها هنوز باور ندارند که در دوران جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و با انتقاد از ریخت و پاش‌های بی‌مورد تصریح کرد: آیا پروژه‌ها براساس جنگ اقتصادی با حداقل هزینه‌ها اجرا می‌شوند؟ در دوره جدید به موضوع کاهش هزینه‌ها ورود خواهیم کرد.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز وقت شعار دادن نیست. مصوبات سفر را پیگیری می‌کنیم و اگر مصوبات سفر محقق نشود، ناچاریم از کمیسیون اصل نود، برای احقاق حقوق مردم استفاده کنیم.
انتهای پیام




آب و تکمیل نشدن زیرساخت‌ها دغدغه اصلی استان کرمان هستند

منبع:ایـسنا
? آب و تکمیل نشدن زیرساخت‌ها دغدغه اصلی استان کرمان هستند