آب شرب مرکز شهرستان قلعه‌گنج قطع شد

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان قلعه گنج در جنوبی ترین نقطه استان کرمان در این باره توضیح داد: قسمتی از خط لوله آب آشامیدنی مرکز شهرستان که از بخش چاه دادخدا تامین می شود در طول مسیر و در روستای چاه حسینعلی بندچاه رضا دچار آسیب و ترکیدگی شده است. بختیار دهقان پور جمعه […]

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان قلعه گنج در جنوبی ترین نقطه استان کرمان در این باره توضیح داد: قسمتی از خط لوله آب آشامیدنی مرکز شهرستان که از بخش چاه دادخدا تامین می شود در طول مسیر و در روستای چاه حسینعلی بندچاه رضا دچار آسیب و ترکیدگی شده است.

بختیار دهقان پور جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار فت فتو افزود: نیروهای عملیاتی آبفا به محل اعزام شده اند و تلاش برای رفع مشکل جریان دارد.

به گفته وی امشب شکستگی به صورت موقت ترمیم و تعمیر خواهد شد.

دهقان پور افزود: خط لوله آب آشامیدنی شهر قلعه گنج از بخش چاه دادخدا به طول ۶۵ کیلومتر است که آب  پنج هزار و ۶۰۰ مشترک شهری و پنج هزار و ۴۰۰ مشترک روستایی در بین مسیر از جمله شمس آباد، چاه شاهی، چاه لک، رودباهی و بخشی از روستاهای دیگر را تامین می کند.

وی ادامه داد: ترمیم موقت به احتمال تا ساعت ۲ بامداد طول بکشد و تعمیرات اساسی و قطعی نیز از صبح شنبه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شهرستان قلعه گنج در ۴۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان و در انتهایی ترین نقطه این استان قرار دارد.

آب شرب مرکز شهرستان قلعه‌گنج قطع شد



منبع:فت فتو