آب رسانی سپاه به روستاها با کمک خیران

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:چهارمین استانی هستیم که مشکل آب داشتیم و با کمک خیری بنام آقای ابراهیمی که نذر داشت ۶ هزار روستا را آبرسانی کند که با کمک سپاه انجام می شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کرمان،سردار معروفی در نشست خبری با حضور خبرنگاران به مناسبت هفته پاسدار گفت: ما مجری و […]

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:چهارمین استانی هستیم که مشکل آب داشتیم و با کمک خیری بنام آقای ابراهیمی که نذر داشت ۶ هزار روستا را آبرسانی کند که با کمک سپاه انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کرمان،سردار معروفی در نشست خبری با حضور خبرنگاران به مناسبت هفته پاسدار گفت: ما مجری و سربازیم و با کمک خیرین کارهای خبی انجام دادیم که ابرسانی روستایی مهمترین ان است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین کار که سال گذشته و امسال انجام دادیم آب رسانی به روستاها است افزود دراستان کرمان اطلس آب نداشتیم و با کمک فرمانداران اطلس آب را تهیه کردیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان گفت: از فروردین امسال ۳۴۰ روستا آبرسانی کردیم و ۴۰۳ روستا تا خرداد ۱۴۰۱ آبرسانی می کنیم. 

سردارمعروفی بیان کرد:هزار و۷۴۶ پروژه محرومیت زدایی با اعتبار ۷۹ میلیار و ۱۰۵ میلیون تومان نیز در سالی که گذشت انجام شد.
او گفت: ۲۵۹ میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان کمک‌های مومنانه و ۳۰۶ زندانی جرائم غیر عمد آزاد، هزار و ۱۷۹ سری جهیزیه نیز اهدا کردیم.

به گفته وی برای ساخت سیل بند جنوب که در سفر رئیس جمهورمطرح شد وبرای جلوگیری از خسارت‌های بعدی، مقرر شد ۵۰ درصد دولت،۵۰ درصد بنگاه‌های اقتصادی، و ۱۰ درصد هم ماشین الات قرار گاه خاتم الانبیا کمک کند.

سردار معروفی خاطرنشان کرد ما بدون تفاهمنامه با دولت و بدون یک ریال کمک ۶۱ و نیم کیلومتر سیل بند زدیم ۱۶ کیلومتر لایروبی کف رودخانه کردیم.
وی گفت در طرح کرامت سپاه نیز ۶ نقطه حاشیه شهر کرمان و ۱۸ شهرستان مورد حمایت ما هستند.




آب رسانی سپاه به روستاها با کمک خیران

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? آب رسانی سپاه به روستاها با کمک خیران