آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها در کرمان پیش بینی می شود

کرمان- رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان گفت: طی امروز (پنجشنبه) و فردا به علت ورود سامانه بارشی به استان کرمان آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها در برخی نقاط استان پیش بینی می شود. حمیده حبیبی در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به پیش بینی بارندگی در مناطق مختلف استان کرمان، […]

کرمان- رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان گفت: طی امروز (پنجشنبه) و فردا به علت ورود سامانه بارشی به استان کرمان آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها در برخی نقاط استان پیش بینی می شود.

حمیده حبیبی در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به پیش بینی بارندگی در مناطق مختلف استان کرمان، گفت: در مناطق جنوب و جنوب غرب استان کرمان، وقوع سیلاب را خواهیم داشت.

وی سامانه بارشی استان را طی امروز و روزهای آتی فعال پیش بینی کرد و افزود: بیشترین بارش‌ها در نیمه جنوبی، جنوب غرب و ارتفاعات مرکزی استان پیش بینی شده است.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان افزود: احتمال آب گرفتگی و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطقی از استان، به ویژه در جنوب کرمان پیش بینی می‌شود.

حبیبی اغلب مناطق استان از جمله شهرستانهای شرقی، غربی و جنوبی استان را متأثر از این سامانه دانست و گفت: توصیه می‌شود دامداران محترم از چرای دام و مسافران محترم از اسکان در جوار رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

وی با اعلام هشدار نسبت به انجام کوهنوردی در ارتفاعات استان خاطرنشان کرد: طی پنجشنبه و جمعه اغلب مناطق استان درگیر سامانه بارشی خواهند بود.

کد خبر ۵۹۴۰۵۷۵




آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها در کرمان پیش بینی می شود

منبع: مــهر
? آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها در کرمان پیش بینی می شود